• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
حسن حیرانی، مدیر اجرایی «انجمن آسیلا» در گفت‌و‌گو با سیمای فراق

فرقه تروریستی رجوی تبدیل به چوپان دروغ‌گو نزد مقامات آلبانی شده / بازرسی از «انجمن آسیلا» یک کنترل ساده بود + فیلم

  • کد خبر : 35198
  • 24 جولای 2022 - 12:40

مدیر اجرایی «انجمن آسیلا» گفت: فرقه تروریستی رجوی هم اکنون تبدیل به چوپان دروغ‌گو نزد مقامات آلبانی شده و با رفتار اخیرشان نیز حنای این فرقه، دیگر در این کشور رنگ باخت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، حسن حیرانی در تشریح جزئیات بازرسی از دفتر «انجمن آسیلا» طی گفت و گویی با سیمای فراق اظهار داشت: روز پنج شنبه ۲۳ تیرماه حدود ساعت ۷ صبح چند نفر از افسران نهاد بازرسی آلبانی با یک حکم وارد دفتر انجمن آسیلا شدند و در نهایت احترام با نشان دادن حکم، شروع به بازرسی کردند. این گونه بازرسی ها در این کشور یک امر عادی است. افسران این نهاد بر اساس اخباری که به آن ها داده شده بود محترمانه وارد انجمن شدند و با حضور خود ما بازرسی انجام گردید. لپ تاپ ها و گوشی های اعضا نیز در مقابل دریافت یک رسید تحویل گرفته شد تا پس از بررسی ها به آن ها بازگردانده شود.

وی در بخش از سخنان خود در پاسخ به این سئوال که آیا این ماجرا از قبل برنامه ریزی شده بود، افزود: برای پاسخ به این سئوال باید به گذشته روابط ما و فرقه برگردیم. بعد از اینکه با تلاش های کثیف فرقه، «رمسا» از آلبانی رفت و مسعود رجوی هم می گفت ما با این اقدام گام مهمی پس از اخراج سفیر ایران در آلبانی برداشتیم فکرش را هم نمی کرد که یک تشکل قانونی در آلبانی تشکیل شود و بتواند در مقابل فرقه بیاستد. همه تلاش های رجوی بر این بود که تمام درهای نجات به روی افراد بسته شود تا اعضا، تنها به ماندن در فرقه فکر کنند و هیچ امید بیرونی نداشته باشند. اما ما با تلاش سایر جداشده ها انجمن آسیلا را تشکیل دادیم و به همین جهت هم عناد فرقه با ما صد چندان شده است.

آسیلا هم اکنون تنها راه امید برای نجات یافته هاست. محمود دهقان به امید آسیلا از فرقه فرار کرد. حتی چند روز نمی توانست نشانی ما را پیدا کند و پس از چند روز پیگیری توانست به ما وصل شود.

حیرانی افزود: این از شنائت و دنائت فرقه رجوی است که وقتی می بیند هیچ اقدام حقوقی علیه انجمن آسیلا نمی‌تواند انجام دهد با مطرح نمودن بحث های واهی و این که این ها ادوات نظامی دارند وارد ماجرا شده و سعی می‌کند برای ما ایجاد مزاحمت نماید.

مدیر اجرایی «انجمن آسیلا» گفت: در شیوه اداره بازرسی آلبانی پس از بررسی هر بخش، سندی صادر می شود که در آن می آید این بخش پاک است و هم اکنون سند پاک افتخار آسیلا در دستان بنده و اعضای انجمن آسیلاست. به عنوان نمونه در سندی که می بینید آمده در بازرسی از سالن جلسات انجمن آسیلا هیچ مورد مشکوک و یا امنیتی مشاهده نگردید و این سند به امضای ۵ نفر از افسران رده بالای این نهاد هم رسیده است.

حسن حیرانی در توضیحاتی بیشتر درباره نهاد بازرسی آلبانی گفت: این نهاد کاملا مستقل از دولت آلبانی بوده و در در مسئله امنیت ریسک نمی کند. به عنوان مثال در رابطه با پدر و مادر من که کارهای نهایی برای سفر به آلبانی انجام شده بود در آخرین لحظه ویزایشان را با یک گزارش مغرضانه فرقه بلوک کردند. فرقه کثیف رجوی گزارش داده بود که بر اساس اخبار ما دو ایرانی برای خرابکاری به آلبانی می آیند، سیستم امنیت آلبانی هنگام مواجهه با این اخبار فرصت قضاوت ندارد و تنها به جهت یک خبر از چنین سفری ممانعت کردند.

مدیر اجرایی آسیلا با اشاره به اینکه یکی از اهدافی که فرقه از این کار داشت این بود که به چهره آسیلا ضربه بزند گفت: فرقه از مدت ها قبل با گزارش های دروغ علیه ما سمپاشی می کرد اما خوشبختانه رفتار اخیرش موجب رسوایی خودشان شد و حالا در مقابل دولت آلبانی تبدیل به چوپان دروغ گو شدند. حنای فرقه دیگر رنگی برای مقامات امنیت آلبانی نخواهد داشت. فرقه رجوی به خوبی می داند در بن بستی گرفتار شده که راه خروجی از آن ندارد.

ویدئوی کامل این گفت و گو را در زیر ببینید:

دانلود

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35198