• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

اختلاف افکنی بین مردم ایران و عراق دستور العمل جدید اتاق پوشکی‌ آلبانی

  • کد خبر : 35036
  • 05 جولای 2022 - 8:22

چند روزی است فیلمی در فضای مجازی دست به دست می شود که با دروغی آشکار از بدرفتاری ماموران فرودگاه کشور عراق با زوار زن ایرانی خبر می دهد.

به گزارش فراق، این اقدام، همزمان با حضور نخست وزیر عراق در جمهوری اسلامی ایران و پرداخت بدهیهای برق و گازی و چشم انداز جدید در روابط دو کشور همسایه ایران و عراق صورت پذیرفته است.

بررسی منشاء انتشار این فیلم به این رسیده که اتاق فکر پوشکی‌های آلبانی نشین در راستای ذات منافقانه خود، این ویدئو را دستکاری، تکثیر و در فضای مجازی نشر داده است.

پیروپاتال های آلبانی با زیر نویس کردن، این برخورد پلیس عراق را با زنان و دختران ایرانی زائر عتبات عالیات نسبت داده اند تا در آستانه تحولات جدید در روابط حسنه دو کشور شیعی و همچنین راهپیمائی جهانی اربعین حسینی تعصب و نفرت ایرانیان را علیه برادران عراقی برافروزند.

به گزارش فراق، لذا لازم است همگان اطلاع داشته باشند که مدتی است، مزدوران ولگرد رجوی که اخیراً به جنگ سایبری و پخش شایعه و دروغ در فضای مجازی علیه مردم، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی روی آورده اند به همراه سایر مزدوران و ایادی کثیف داخلی شیطان بزرگ تروریست، در فضای مجازی با نشر اکاذیب و اختلاف افکنی بین مردم ایران و عراق آن هم در نزدیکی حماسه اربعین حسینی و پیش بینی حضور چند میلیونی زوار ایرانی در این همایش جهانی سعی دارند تا از عظمت و ابهت این برنامه که خاری در چشم دشمنان جهان اسلام و مقاومت شده است بکاهند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35036