• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سرنوشت نامعلوم «پویا نوری» که برای ملاقات با برادرش مقابل کمپ اشرف رفت / نگرانی افکار عمومی آلبانی از یک جنایت ضدبشری قریب الوقوع

  • کد خبر : 35017
  • 02 جولای 2022 - 13:41

بر اساس اخبار رسیده فردی به نام پویا نوری که برای ملاقات با برادرش به آلبانی رفته بود توسط فرقه دستگیر شده و در سرنوشتی نامعلوم به سر می برد.

به گزارش فراق، برادر پیام نوری که به صورت مستقل از اتریش به آلبانی و مقابل کمپ رفته بود روز چهارشنبه گذشته به جهت عدم اجازه ملاقات، با سران این فرقه درگیر و به داخل فرقه کشانده شده است.

عدم اجازه ملاقات به پویا نوری در حالی بوده که پیش از این سران فرقه به وی گفته بودند اجازه می دهیم تا در تیرانا با برادرت دیدار کنی.
به گزارش شاهدان محلی فرد مورد نظر به دنبال اعتراض به این خلف وعده ها، به داخل مقر «اشرف ۳»کشانده شده و با توجه به شناختی از که از ماهیت فرقه موجود است احتمال هرگونه برخورد فیزیکی و شکنجه دور از ذهن نیست و افکار عمومی آلبانی به شدت نگران یک جنایت ضدبشری قریب الوقوع توسط رجوی‌ها هستند.

به دنبال این ماجرا فرقه برادر اسیر را تحت فشار قرار داده تا مطلبی را علیه برادرش بنویسد و در انشایی طنز گونه بگوید که «…خواهشمندم برای دیدار من با این فرد اصرار نکنید و حقوق قانونی من مراعات شود» که سراسر دروغ بوده و فقط می تواند بیرون آمده از یک ذهن مغزشویی شده یا اجبار باشد.

این است ماهیت فرقه ای که با رفتارهای ضد حقوق بشری بارها ثابت کرده از یک ملاقات ساده اعضای خود با خانواده اش چقدر وحشت دارند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35017