• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تنفس دهان به دهان این بار توسط «پنس»

  • کد خبر : 34939
  • 26 ژوئن 2022 - 12:59

بحران در مقر ویران شده رجوی یکی دو تا نیست که بتوان با خرج کردن چند میلیون دلار و عرض اندام در مقابل برخی عناصر سوخته آمریکایی آنها را ترمیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، دعوت از برخی شخصیت های سیاسی و بعضا نظامی معروف که سابقا چند ماه و یا چند سال سر کار بوده اند صرفاً یک عمل تاریخ مصرف گذشته است. از سال ۱۳۸۲ که حکومت صدام حسین در عراق توسط نیروهای ائتلاف سرنگون و به زباله دانی تاریخ انداخته شد، فرقه رجوی بزرگترین حامی خود را در جهان و منطقه از دست داد. لذا از آن زمان مدام و بلاوقفه برای جایگزین کردن این خلاء در تلاش است.

یکی از کارهایی که مستمر توسط این فرقۀ تروریستی انجام می گیرد، رفتن به دنبال سیاستمداران سابق دولت های بر سر کار آمده آمریکایی بوده؛ نمونه های آن را در این سال ها دیدیم. این دیدارهای اخیر نیز مستثنی از قبلی ها نیست، اما با یک تفاوت.

تفاوت اینجاست در دوران کرونا خیلی مسائل در جهان اتفاق افتاد و در این وانفسا فرقۀ رجوی عددی نبود که به حساب بیاید و در محاسبات جهانی گنجانده شود. فرقه با این تنش جهانی در یک انزوای شدید رسانه ای و خبری قرار گرفت و در گرد و غبار جهانی گم و گور گشت. به این جهت حالا تلاش دارد با فضاسازی دست به احیای خود بزند. در این رابطه در ماه قبل شاهد حضور پمپئو، وزیر خارجه دونالد ترامپ در آلبانی و در کمپ  اشرف ۳ بودیم که دقایقی حضور پیدا کرد تا بشود عکس و فیلم تهیه کرد و روی تبلیغات آن سوار شد.

در این ماه هم شاهد حضور « مایک پنس»، معاون ترامپ بودیم که هدف، همان ایجاد خوراک تبلیغاتی برای تجمع اخیر فرقۀ رجوی است.

بر کسی پوشیده نیست که این شخصیت های سیاسی و نظامی برای حضور در هر مکانی اعم از نشست، تجمع، گردهمایی و امثال آن قیمت خود را مطرح و شرایط حضورشان را اعلام می‌کنند.

حتی بعید نیست که همین افراد را مجدد با پرداخت پول به تجمعی که فرقه رجوی قرار است اوایل مرداد ماه داشته باشند دعوت کنند و آنان با یک سخنرانی یکی دو دقیقه ای بر اساس سناریویی که به آنها داده می شود مثلا از مریم رجوی حمایت به عمل بیاورند.

نکته بسیار مهم و در عین حال بسیار جالب این است که بدانید این افراد زمانی که در راس کار بوده و در کاخ سفید امر و نهی می کردند کوچکترین توجهی به مریم رجوی و سازمانش نداشتند و حتی بعضا که مورد سوال خبرنگاران قرار می گرفتند، می‌گفتند که ما نمی خواهیم جمهوری اسلامی را تغییر بدهیم بلکه می خواهیم آنان در سیاست‌هایشان ملایم‌تر باشند. مورد بسیار جالب موضعگیری بولتون، مشاور اسبق امنیت ملی کاخ سفید بود که در دورۀ ابتدای ریاست جمهوری ترامپ در خصوص دولت ایران از مواضعی که در سخنرانی هایش در نشست فرقه داشت کاملا عقب نشینی کرد و از تمام حرف هایی که علیه حکومت ایران زده بود منصرف شد. در آن هنگام اگر با پتک بر سر رجوی ها می زدند متوجه نمی شدند زیرا از بس گیجِ حرف های جان بولتون شده بودند.

 حالا که این افراد سابق، صاحب حتی یک دکۀ روزنامه فروشی در حوالی کاخ سفید هم نیستند بدو بدو آمده اند که از مریم رجوی حمایت کنند.

رجوی ها فعلا با دلارهایی که از منابع عربی، غربی و صهیونیستی به آن ها رسانده می شود خود را زنده نگه داشتند و در واقع باید گفت این گونه حمایت ها به مثابه تنفس دهان به دهان به کسی است که در حال احتضار می‌باشد.

در کارنامه سیاه و خونین فرقه رجوی به جز تجاوز، قتل، کشتار، شکنجه و خیانت چیز دیگری نهفته نیست و هیچ کس از ایرانیان جنایات آن ها را فراموش نکرده است.

یادداشت از: سعید محمدپور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34939

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی