• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

معرفی یک درنده وحشی در فرقه رجوی به نام «بتول رجایی»

  • کد خبر : 34934
  • 17 آوریل 2024 - 11:09

«بتول رجایی» یکی از زنان بدخو و بدسرشت در فرقه رجوی بود که سال ۱۳۹۱ به عقوبت کارهایش گرفتار شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، این زنیکه جلاد عامل شکنجه و آزار بسیاری از اعضا و مانعی جدی برای خلاصی بسیاری از ناراضیان بود.

رجایی به خاطر نفرین بسیاری از جوانان بی‌گناهی که به دام فرقه رجوی افتاده بوند و روزانه بوسیله او شکنجه و عذاب می کشیدند به درک واصل شد.

او مسئول آموزش (مغزشویی)، مسئول برگزاری جلسه برای نیروهای جدید الورود و مسئول بخش خروجی، یعنی زندان نیز به مدت دو دهه بود.

این زنک وحشی آن قدر بددهان و بی رحم بود که جلسات نشست او هم بیشتر شبیه شکنجه بود. با ادبیات چاله میدانی و بددهانی پیر و جوان را روزانه به فحش و ناسزا می کشید. 

بتول رجایی در سال های آخر بیشتر به جان افراد افتاده بود. اعضا را مورد آزار قرار می داد. از آنجا که وی مسئول جلسات بود و بیشترین ناراضیان زمانی که قصد ترک کمپ را داشتند سر و کارشان به این زنک می افتاد، او علاوه بر فشار آوردن برای پشیمان نمودن و ماندن در کمپ با الفاظی چون بریده و خائن بدترین فحش ها را نثار آن‌ها می کرد و همه را به باد تمسخر می گرفت.

بسیاری از متقاضیان جدایی در بخشی به نام «خروجی» تحت نظر او مدت ها زندانی می شدند تا پشیمان شده و دوباره به داخل تشکیلات  برگردند.

دوستم می گفت در محافل خصوصی اغلب نفرینش می کردند و شنیده بودم بعد از موشک زدن به کمپ لیبرتی خیلی ها می گفتند کاش ترکشی به دهان این زنک می خورد تا زبانش لال و از دست ناسزاهایش راحت می شدیم و دعا می کردند که کاش زبانش قطع گردد. باور می کنی او به طرز باور نکردنی به سرطان حنجره مبتلا و با مرگی دردناک به درک واصل شد.

رجایی که به قول دوستان رنج دیده‌ام همه مرزهای شقاوت، وحشی‌گری و دریدگی را درنوردیده بود و برای خوش رقصی نزد رجوی و پاداش گرفتن از اطاعت هیچ امری فروگذار نمی‌کرد نتوانست از مرگ فرار کند و تاوان کارش را داد.

بتول رجایی سمبل قدرت پرستی، جهل و شقاوت بود و در فرهنگ فرقه رجوی آنقدر غرق شد که خود به شکنجه گر و عامل اساسی سرکوب تبدیل گردید.

بتول رجایی در ۲۳ خرداد ۹۱ به درک واصل شد.

مرضیه رئیس الساداتی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34934