• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
محمود دهقان، عضو تازه نجات یافته از فرقه رجوی:

 آزادِ آزادم + فیلم

  • کد خبر : 34845
  • 19 ژوئن 2022 - 13:47

محمود دهقان، عضو تازه نجات یافته از فرقه رجوی گفت: خیلی خوشحالم که توانستم خودم را از فرقه رجوی نجات دهم و الان حالم بسیار خوب است و آزادِ آزادم.

به گزارش فراق، این عضو نجات یافته در ویدیویی که به تازگی انجمن «آسیلا» از زندگی جدید او منتشر کرده است اظهار داشت: تمام سخنان فرقه دروغ بود، پدر و مادر من سال ۸۵ به رحمت خدا رفته بودند اما من تازه یک ماه پیش از درگذشت آن ها با خبر شدم. فقط به داداش من گفته بودند که حال محمود خوب است ولی اجازه ارتباط یا تماس ندارد.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: بعد از اشغال عراق توسط آمریکایی‌ها مدت کوتاهی ما را به کشتارگاه لیبرتی فرستادند که در آنجا بسیاری از دوستانم را از دست دادم. بعد مقرر شد که به آلبانی برویم، اوایل داخل شهر بودیم اما بعدها ما را به نقطه ای دور از شهر که همانند زندان اشرف بود منتقل کردند. زندانی با سیاج های بلند که امکان تردد به داخل شهر را نداشتیم و بلافاصله نیز نشست های خسته کننده انقلاب مریم قجر از صبح تا شب دوباره آغاز گردید.

«محمود دهقان» یکی از اسیران فرقه رجوی پس از ۳۵ سال اسارت توانست با یک تصمیم قاطع از حصارهای ذهنی «اشرف۳» فرار کند.

به گزارش فراق، وی اوایل خرداد ماه در یک اقدام قهرمانانه از مقر فرقه رجوی در منطقه «مانز» تیرانا فرار کرد و پس از چند شب اقامت در مکان‌های عمومی تیرانا، با کمک خیرین آلبانیایی به خانواده خود وصل شد.

محمود دهقان در خرداد ماه ۱۳۶۷ هنگامی که به سربازی اعزام شده بود در عملیات چلچراغ فرقه در منطقه عملیاتی مهران اسیر این جنایتکاران شد و متاسفانه از آن زمان تا کنون گرفتار مناسبات فرقه‌ای بود.

سخنان کامل محمود دهقان را در ویدیوی زیر می توانید مشاهده کنید.

دانلود

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34845

نوشته های مشابه

25آوریل
اظهارات عضو عالی‌رتبه ساواک در مورد همکاری مسعود رجوی با ساواک
سند مهم منتشرشده در یازدهمین جلسۀ دادگاه سرکردگان فرقه رجوی

اظهارات عضو عالی‌رتبه ساواک در مورد همکاری مسعود رجوی با ساواک

21آوریل
عوامل رجوی در دهه ۶۰ چه کسانی را ترور می‌کردند؟!
مروری بر جنایات داعشی‌های دهه ۶۰

عوامل رجوی در دهه ۶۰ چه کسانی را ترور می‌کردند؟!