• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

اندیشه تروریستی یک فرقه …

  • کد خبر : 3477
  • 17 آگوست 2015 - 12:14

اندیشه تروریستی یک فرقه …

اندیشه تروریستی یک فرقه …

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رجویسم ،

سازمان مجاهدین بخاطر اقدامات تروریستی چند دهه اخیر برعلیه شهروندان ایرانی، عراقی، آمریکایی و سرکوب شدید مخالفان درونی، شکنجه و زندانی کردن و محروم کردن آنها با دنیای بیرون و تماس با خانواده های خود و اصرار بر ادامه استراتژی خشونت آمیز برای باقی ماندن در عراق، اثبات کردند به هیچ عنوان توان و ظرفیت قرار گرفتن در چارچوب یک گروه مسالمت آمیز سیاسی را ندارند و همچنان بر طبل خشونت می کوبند. مجاهدین در طول حیات خشونت آمیز خود فرصت های زیادی را برای برگشتن به سوی مردم را دارا بودند اما بدلیل ذات خشونت گرا قادر به استفاده از فرصت های بوجود آمده برای شروع مبارزه بدور از خشونت را نداشتند. مجاهدین خلق با جنایاتی که در حق ملت ایران مرتکب شدن از خاطره مردم ایران فراموش شدنی نیست.

مردم ایران مجاهدین را در لیست سیاه تروریستی خود قرار دادند و هیچ کس نمی تواند جنایات آنها را از اذهان عمومی پاک کند و آنها را از لیست سیاه تروریستی مردم بیرون آورد. چرا که مجاهدین را مردم بعنوان یک گروه تروریستی و خشونت گرا می شناسند و آن را در عمل از مجاهدین تجربه کردند. بی اعتنایی مردم به مجاهدین در تمامی اقدامات و تحرکات خود و در تمامی سرفصل ها ثابت نمودند مجاهدین در بینشان جایگاهی ندارند.

امروز مردم ایران بخوبی دریافتند مجاهدین در عرصه سیاسی نه فقط هیچ کمکی به آنها نمی تواند بکنند، بلکه با عملکردهای خود بطور مستقیم و غیرمستفیم در راستای سرکوب مردم ایران عمل می کند و با تحریکات خشونت گرایانه خود سعی دارند جامعه سیاسی ایران را به سمت رادیکالیزه شدن هر چه بیشتر سوق داده و مستمسکی برای توجیه گروه های فشار در داخل برای توجیه اعمال خود بر ضد مردم آزادیخواه تبدیل شده است.

سایت اینترنتی پرونده سیاه معتقد است مجاهدین دارای ظرفیت کار سیاسی در چارچوب بدون خشونت نیستند و همانطور که در چهار دهه اخیر عمل کردند ثابت نمودند یک گروه خشن و تروریستی و به لحاظ درونی با یک مناسبات فرقه ای عمل می کنند که دارای ضد ارزشهای انسانی هستند و این می تواند برای جامعه بشری در هر کجایی دنیا خطر بالقوه محسوب شود و همینطور حمایت هر گروه و یا شخصیت سیاسی و حقوقی و یا حمایت هر دولتی از مجاهدین خلق را بر ضد مصالح عالیه مردم آزادیخواه ایران و برضد جنبش آزادی خواهانه ایران تلقی می کند و آن را محکوم می کند.

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3477