• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

خانواده فراموشی‌ناپذیر است

  • کد خبر : 34767
  • 14 ژوئن 2022 - 10:57

بدون شک آرزو و حسرت دیدار با خانواده در دل تمام اعضای فرقه رجوی وجود دارد.

به گزارش فراق، تمام ادعاهایی که مریم رجوی مستمر تبلیغ می کند درباره این که اشرفی ها چیزی به نام خانواده را دور انداخته و به رسمیت نمی شناسند دروغ است.

بهتر از هر کسی خود اعضای در بند «اشرف ۳» شهادت می‌دهند که خانواده هایشان را فراموش نکرده و به طور روزانه و ساعتی با یاد خانواده و خاطراتی که از همدیگر داشتند اوقاتشان را سپری می کنند. موضوع فاکت های عملیات جاری، غسل، نشست های روزانه در تشکیلات رجوی بهترین و بالاترین نمونه هایی است که روزانه همانند مشت محکم در دهان مسعود و مریم رجوی زده می شود که بفهمند و بدانند که خانواده فراموشی ناپذیر است و از یادها و ضمیرهای افراد خارج نمی‌شود.

رجوی و سران سازمانش باید اعتراف کنند با هر فاکتی که یکی از اعضای سازمان در خصوص خانواده می خوانند تمام تشکیلات رجوی به لرزه در می آید. هر فاکت خانواده به مثابه پس لرزه هایی است که زلزلۀ اصلی را نوید می دهد.

امیدوارم که روزی نه چندان دور اعضای گرفتار در فرقه رجوی امکان تماس آزادانه با خانواده هایشان را داشته باشند. طبعاً این خواستۀ زیادی نیست، خواسته ای است در حد زندگی نرمال یک شهروند معمولی که رجوی آن را از اسیران «اشرف ۳»سلب کرده و مانع ایجاد هر گونه ارتباط آزادانه می باشد.

حسین عیوضی‌آذر

عضو نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34767