• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

بازتاب گسترده هجوم عناصر وحشی فرقه رجوی به خانواده‌های قربانیان ترور در سوئد / ناگهان سیمای گرگ‌ها نمایان شد

  • کد خبر : 34754
  • 13 ژوئن 2022 - 8:56

خبر هجوم تعدادی از عناصر وحشی فرقه رجوی در کشور سوئد به ایرانیانی که علیه این فرقه دست به افشاگری زده بودند بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

به گزارش فراق، حمله ای که اوباش رجوی انجام دادند بسیار وحشیانه بود و موضوع آن قدر حاد گردید که به ناچار پلیس سوئد وارد شده و اقدام به دستگیری تعدادی از مهاجمین شد.

موضوع جالب توجه این که فرقه تروریستی رجوی ادعای دمکراسی دارد اما حتی تحمل یک حرکت اعتراضی ساده با چند عکس علیه خودش را ندارد؛ برنامه ای که با موافقت دولت سوئد و مقامات محلی انجام شده بود.

خیلی اوقات باید تلاش ها کرد و فعالیت ها نمود و هزینه های گزاف گذاشت تا مثلا همین شعارهای دمکراسی خواهانۀ رجوی را اثبات نمود که تو خالی و سراب است، ولی ناگهان به خواست خدا خودشان کاری می کنند که گویی تمام دعاهای مادران دل سوخته و پدران کمر شکسته قربانی این فرقه مستجاب می گردد و پرده از چهرۀ کریه خود بر می دارند و تمام حرف هایی که ما گفته ایم را به اثبات می رسانند.

به راستی چه کسی فکرش را می کرد که در گرماگرم جشن گرفتن چماق به دستان رجوی به خاطر حکم دادگاه آقای حمید نوری، ناگهان صحنه ای به وجود آید که جهانیان را متحیر نماید. در قلب اروپا، در جایی که رجوی مدام مظلوم نمایی کرده و خودشیرینی می‌کند، در جایی که مریم رجوی مستمر جلسه ترتیب می دهد و با نمایش های مسخره و بغض کردن در خصوص ایران صحبت می کند ناگهان چهرۀ گرگ نمایی خود را بیرون می ریزد.

خیلی چیزها بعداً رو خواهد شد و جهانیان خواهند فهمید که هر آنچه جداشدگان گفته اند و خواهند گفت فقط حقیقت بوده است.

یادداشت از: سعید محمدپور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34754