• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
یادداشتی از محمدجواد نوع پرور

رسوایی مشمئز کننده در سرای سالمندان رجوی / کشف فیلم‌های مستهجن از کامپیوتر پیرمردها و پیرزن‌های «اشرف ۳»

  • کد خبر : 34663
  • 07 ژوئن 2022 - 8:27

به دنبال طرح کنترل شدید اعضای وامانده در فرقه رجوی، تعداد زیادی فیلم‌های مستهجن از کامپیوترهای «اشرف ۳» کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق و بر اساس اخبار رسیده از درون مقر فرقه رجوی در آلبانی، رسوایی سرکوب غرایز انسانی در فرقه رجوی پس از ۴۰ سال بیرون زده و حالا مشخص شده که پیرمردها و پیرزن های فسیل شده این فرقه هنگام انجام کارهای روزانه و احتمالا به سرخوشی هک چند سایت ایرانی، فیلم های مستهجن را به صورت فایل مخفی در سیستم‌های داخلی تبادل کرده و در زمان های خاص مشاهده می کنند.

کشف این موضوع که معلوم نیست از چه زمانی مرسوم بوده به دنبال طرح کنترل شدید اعضای ناراضی به منظور وحشت از ارتباط با خانواده و فرار آن ها صورت گرفته است.

پس از انقلاب ایدئولوژیک در فرقه رجوی که تمامی زنان از همسران خود طلاق گرفتند و به عقد رجوی درآمدند، هیچ عضو دیگری تا کنون اجازه نداشته که حتی به همسر خود فکر کند یا خواب او را ببیند.

مسعود رجوی اعتقاد داشت که عشق زن و شوهر یا مردان و زنان به همدیگر حائلی بین عشق آن ها به رهبری فرقه  خواهد شد و او دیگر نمی تواند به هوسرانی ها و شهوترانی های خود ادامه داده و سرکوبشان نماید.

در بخشی از گزارش دیده بان حقوق بشر که مارس ۲۰۰۵ میلادی درباره انقلاب ایدئولوژیک منتشر شده آمده است: «مراحل مختلف انقلاب ایدئولوژیک سازمان مجاهدین خلق عبارت بودند از طلاق‌های اجباری افراد مزدوج، نگارش مرتب گزارش‌های خود انتقادی، چشم پوشی از تمایلات جنسی و فداکاری جسمی و روحی مطلق برای رهبری.»

در این فرقهِ کثیف، فقط مسعود رجوی مجاز بود که با هر یک از زنان تشکیلات هر وقت که بخواهد ملاقات خصوصی داشته باشد و کامجویی نماید!

سران فرقه پلید رجوی حتی به منظور مقابله با این جریان که خودشان هم می دانستند روزی دامن ناپاکشان را خواهد گرفت بحث غسل های هفتگی را به راه انداختند.

«غسل هفتگی» نشستی بود که هر هفته اعضا مجبور بودند در آن شرکت کنند و با اکراه، تمام ترواشات ذهنی خود را باب مسائل جنسی در جمع گزارش کنند. خود این نشست ها سندی بر رذالت و پستی سران فرقه رجوی است که با نابودی عزت نفس و کرامت انسانی، اعضا را به ربات هایی فاقد اراده و تحلیل تبدیل می کردند.

رجوی همچنین با برگزاری این نشست ها سعی داشت اعضا را از همدلی و اتحاد با یکدگیر دور نموده و با ایجاد حس تنفر بین آن ها اجازه ندهد که با هم متحد شده و تصمیمی خارج از تصمیم های فرقه ای  بگیرند.

سران بی شرم این فرقه، از پست فطرت ترین افراد روی زمین هستند و در حالی که خودشان مانعی برای ازدواج یا رابطه با هر که دلشان بخواهد نداشتند اعضای عادی را به سبب فکر کردن به همسر و ازدواج با شدیدترین شکنجه های روحی آزار می دادند.

تشکیل خانواده و حق ازدواج جزو بنیادی ترین حقوق هر انسان است که هیچ کس نمی تواند آن را از دیگری سلب نماید اما افرادی که تا کنون در سرای شیطانی رجوی ماندند به سبب جهالت، خود را هر روز به دوزخ پروردگار نزدیک می‌کنند.

یادداشت از: محمد‌جواد نوع‌پرور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34663

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی