• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
برنامه کثیف رجوی‌ها برای آلوده کردن پناهندگان و گروگان گیری جوانان در کشورهای اروپایی

شکار جوانان ناآگاه در اروپا توسط آدم‌ربایان رجوی خائن  

  • کد خبر : 34555
  • 26 می 2022 - 12:31

یکی از ترفندهای کثیف و شیادانه فرقه رجوی برای به دام انداختن جوانان در کشورهای اروپایی استفاده از حقه بازی نفرت انگیز پناهندگی است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در دهه‌های اخیر رجوی‌ها با تلاشی مذبوحانه سعی کردند در بین پناهندگان و جوانانی که برای کار و تحصیل به اروپا رفتند نفوذ کنند و با هراس افکنی از آینده ایران و نمایشی دروغ از ماهیت فرقه جوانان ناآگاه را فریب دهند.

آنچه که این داستان را دردناک تر می‌کند دروغ و دغل و شیوه‌های رذیلانه ای است که به کار می برند.

فرقه رجوی به دلیل چند دهه فعالیت تروریستی و زیرزمینی از روش های پلیسی و امنیتی آگاهی  کامل دارد. آن‌ها برای پیشبرد مقاصد شوم خود به نیروهای اصلی اجازه فعالیت با نام و نشان حقیقی  نمی دهند و اغلب در اروپا، امریکا و کانادا با نام و پاسپورت های جعلی اقامت دارند.

به طور خلاصه می‌توان گفت یکی از کارکردهای فرقه از بین بردن شخصیت، موقعیت حقوقی و حقیقی افراد است تا کنترل کاملی بر روح و روان افراد داشته باشند.

در طول فعالیت‌های چهار دهه عمدتا از نشان دادن، ارتباط و اعلام اسامی اعضای قدیمی به سختی جلوگیری می‌کنند. اعضا اجازه خروج از کمپ، ارتباط اجتماعی و با خانواده، نمایش تصویر و معرفی سوابق خویش را ندارند. صرفا هنگامی که می‌میرند عکسی با بیوگرافی ساختگی از آنها منتشر می‌شود.

اما در شگردهای جدید چند هدف را همزمان با هم دنبال می کنند. فرقه پا به گور رجوی جهت جلب حمایت غربی‌ها و احیا مجدد دست و پا می زند. در این راستا برای جذب نیرو در اروپا امریکا و کانادا، برنامه ها و مراسم هایی در شهرهای  مختلف برپا می کنند. از جوانان پناهنده و دانشجویان دعوت می‌کنند تا درباره مسائلی چون دفاع از زنان حقوق بشر و آزادی سخنرانی کنند و در خلال آن به حمایت از فرقه بپردازند.

بر اساس گزارش های رسیده در این برنامه ها  با  نوشته هایی از پیش تنظیم شده توسط فرقه، سخنرانی نموده و اعلام هواداری می کنند، به آنها قول می دهند با شرکت در این جلسات کیس پناهندگی خود را با سرعت بیشتری می توانند طی کرده و جهت گرفتن اقامت به آنها کمک می کنند. گاهی به این افراد سمت های تبلیغاتی چون مسئول انجمن جوانان فلان شهر یا کشور و نماینده جوانان و… نیز می دهند تا بیشتر آنان را اغوا نمایند. 

افراد تازه شکار شده اغلب با  فیلم، مشخصات اصلی و اعلام موقعیت کاری و دانشگاهی معرفی می شوند و به اصطلاح با یک تیر دو نشان می زنند. هم آنها را در موقعیت خطیر قرار می دهند و پس از آلوده کردن می گویند با فعالیت علنی که داشتید امکان برگشت به کشور ندارید و در معرض خطر هستید و هم با سواستفاده از موقعیت شغلی و تحصیلی بسیاری از آنان ابراز وجود بیشتر نزد اربابان غربی می‌کنند.

با این ترفند  بسیاری در مقابل عمل انجام شده و راه بی برگشت قرار می گیرند. آنها از هزار توی تشکیلات مخوف رجوی اطلاعی ندارند. در اروپا در قدم های اول صرفا تصاویر رنگی و نمایش های آزادی خواهی و حقوق بشری  فرقه را می بینند. ممکن است در سال های اولیه در انتخاب بخشی از مسیر زندگی آزاد باشند. به طور نمونه می توانند به تحصیل ادامه دهند با خانواده ارتباط داشته باشند و حتی ازدواج کنند اما رفته رفته حلقه اطراف آنها را تنگ تر می کنند و در خانه‌های امن و تیمی به دام می افتند به ترتیبی که حتی در دل شهرهای اروپا امکان تردد تکی، ارتباط با خانواده و ادامه کار و تحصیل را هم می گیرند و با انبوهی کار و فعالیت های تروریستی از آنها بیگاری می کشند. کم کم هویت شخصی و شغلی را از بین می برند و در آخر آنها را از سرنوشت آینده و برگشت به ایران دچار وحشت و نگرانی می کنند و با هراس افکنی و حقه های کثیف می خواهند که دیگر به ایران، وطن و خانواده هم فکر نکنند.

در این رابطه اخیرا به سیم آخر زدند. ورق پاره ای به قلم پرویز خزایی منتشر نموده و باز هم به قول خودشان اخطار داده اند که به ایران سفر نکنید و الا دستگیر و به گروگان گرفته می شوید. وارونه نمایی، آدم دزدی و از بین بردن شخصیت و آینده جوانان از اعمال و شگردهای کثیف رجوی خائن است که طی سال ها باعث آوارگی و در‌به‌درشدن بسیاری از خانواده ها و جوانان ایران شده است.

بسیاری از اعضای قدیمی را نیز با همین ترفند شیادانه از ایران خارج کرده و به کمپ های فرقه منتقل می کردند.

بدینوسیله با افشاگری و برملا کردن شمه‌ای از روش های جنایت کارانه فرقه از خانواده‌های عزیز و سایر دوستان درخواست داریم در این زمینه یاریگر بوده و روش‌های کثیف فرقه را در بین دوستان و آشنایان خود برملا کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34555