• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

دولت سوئد با طناب رجوی به ته چاه رفت

  • کد خبر : 34350
  • 11 می 2022 - 12:03

دولت سوئد در باتلاق دستگیری حمید نوری طوری گیر کرده است که نه راه پیش دارد و نه راه پس.

چندین میلیون دلار تا همین الان خرج دادگاهی شده که حتی یک سنت به نفع ملت سوئد سودی ندارد و میلیون ها دلار هزینه شده است برای هیچ.

چهار روز دیگر هم دولت ایران طی یک تبادل آقای نوری را آزاد می‌کند و دولت سوئد باید سماق بمکد. البته هر کس که با طناب رجوی به ته چاه برود عاقبتش این است.

رجوی‌ها بارها آزمایش پس داده اند و همگان می دانند که با طناب رجوی به چاه رفتن به جز نکبت و خواری عاقبتی نداشته و نخواهد داشت.

پاره کردن معاهدۀ برجام که یادتان نرفته است، رجوی و اوباش او با تحریک و شانتاژ، رئیس جمهور قبلی آمریکا را فریب داده و باعث شدند که ترامپ با ژست و فیگور برجام را پاره کند اما بعد خودش هم پشیمان شد و دولت بعد از او هم هنوز دارد تاوان این رفتار غیرعقلانی را پس می‌دهد.

دادگاه آقای حمید نوری هم اکنون دچار چنین عاقبتی شده است، البته هنوز حاکمان دولت سوئد به آن درجه از صداقت نرسیده اند که اعتراف کنند  این دادگاه بیشتر به ضررشان تمام شد تا نفعی در آن داشته باشند.

نظر کارشناسی این است که سوئدی ها هنوز به آن درجه از فهم و شعور سیاسی و همچنین به آن درجه از حقوق بشر نرسیده اند که بفهمند کاری را که شروع کرده اند نه تنها هیچ عایدی برایشان ندارد بلکه عاقبتش با خفت و خواری برای دولت و مردم سوئد تمام خواهد گردید.

آن ها فریب خوردند و حتما قضاوت های بعدی نشان خواهد داد سوئدی ها سکۀ یک پول شده اند ولی باز دیر نشده است و آنها با آزادی آقای نوری می توانند رابطه کدر شده بین دو ملت ایران و سوئد را احیاء نمایند.

یادداشت از: حسین عیوضی آذر

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34350