• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مروری بر پرده آخر نمایش سوئدی-رجوی

  • کد خبر : 34306
  • 08 می 2022 - 11:44

کشور سوئد در طی یکی دو  دهه گذشته با هدف تجزیه و ضربه به کشور ما، ماهیت ضد ایرانی خویش را به خوبی به نمایش گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، یکی از اصول و سیاست پناهنده پذیری برخی از کشورهای غربی خصوصا سوئد حمایت و پرورش گروه های ضد جمهوری اسلامی ایران است همان ها که با تروریسم تحت حمایت غرب با هدف براندازی حکومت به فعالیت مشغولند.

گروه های تروریستی چون حرکته النضال و فرقه رجوی در کشور سوئد با امکانات ویژه سازمان اطلاعاتی و دستگاه قضایی سوئد به فعالیت های تروریستی و ضد ایرانی خود بدون هیچ ترسی از  پیگیری حقوقی  مشغولند.

هم اکنون سرکرده جدید حرکته النضال تحت حمایت دولت سوئد در این کشور مستقر است. صدها عضو و هوادار فرقه رجوی در سوئد به فعالیت تروریستی در زیر چتر سازمان مجاهدین مشغولند. سازمان تروریستی حرکته النضال تا به حال در انفجارهای تروریستی که انجام داده باعث شهادت حداقل ۴۵۰ تن شده و سرکرده قدیم آن هم تحت حمایت دولت سوئد قرار داشت.

بنا به گزارش های دریافتی از جریان دادگاه حمید نوری، تا کنون ۹۰ جلسه محاکمه با ۵۵۰ساعت برگزار شده است. طی این مدت اعضای فرقه رجوی در۵۳۰ ساعت به پرونده سازی علیه او پرداخته اند. در بیش از ۵۰۰ ساعت محاکمه، وکیل تسخیری متهم فقط ۲۰ ساعت فرصت دفاع داشته است. اجازه حضور ۸۰ شاهد از طرف منافقین در دادگاه صادر شده اما اجازه شرکت به شاهدینی که متهم را می شناسند و بر بی گناهی او صحه می گذارند داده نشده است.

حمید نوری که حدود دو سال و نیم است با ترفند و همدستی فرقه رجوی و سیستم قضایی سوئد در این کشور زندانی است، ازاولیه ترین حقوق یک زندانی و حقوق بشر اولیه محروم است. وی به مدت دو سال اجازه ملاقات با خانواده نداشته است، اجازه انتخاب وکیل به او ندادند، وکیل توسط کشور سوئد مشخص شده است و در زندان انفرادی به سر می برد.

دادستان سوئد در حرکتی غیر معمول با نقض قوانین مشروع دادرسی و کاملا مشکوک  اظهارات و مدارکی جعلی علیه متهم را به دادگاه ارائه نموده ولی از ارائه مدارک و ادله له متهم جلوگیری نمود، حتی در اخرین جلسه دادگاه فرصت دفاع به او ندادند.

وکلای خانوادگی نوری اجازه ارتباط و تماس و مشارکت در روند دفاع از موکل خویش را نداشته اند.

این نمونه ای از حقوق بشر و انسانیت سوئدی – رجوی مدل ۲۰۲۲ است. جالب است بدانید که برای برگزاری این دادگاه تا کنون بیش از ۵۰ میلیون یورو از کیسه دولت سوئد و فرقه رجوی هزینه شده است. پشت پرده کیست؟ و آیا این هزینه نجومی تنها به خاطر محاکمه یک شخص است؟

یکی از ماجراهای جالب دیگر این دادگاه حضور اعضای زندانی فرقه رجوی بود. بدلیل آن که رجوی به اعضای خود اجازه خروج از کمپ را نمی دهند. دادگاه را به مدت دو هفته به کمپ فرقه در آلبانی منتقل کردند تا افراد مفلوکی که حتی زندانبان هایشان به آنها اعتماد ندارند را بیاورند و به دستور سرکرده فرقه رجوی مطالب دیکته شده ای را بگویند.

حالا این دادگاهی که سر و ته آن فرمایشی-نمایشی و سناریوسازی است به انتها رسیده و نتیجه آن از پیش مشخص است، دادستان برای آقای حمید نوری درخواست اشد مجازات یعنی حکم حبس ابد نمود.

زندانی بی‌دفاعی که اجازه دفاع نداشت و در طی این دو سال بسیاری ازحقوق انسانی وی پایمال شد، اجازه معاینه پزشکی ندادند، ماه‌ها بدون عینک و با ضعف شدید چشم در زندان انفرادی به سر برد، در زندان توسط پلیس مورد شکنجه و ضرب و شتم قرار گرفت و نگذاشتند مدارک و ادله او  به دادگاه برسد.

این هم چشمه ای از دمکراسی و حقوق بشرغربی است که با توصیه و حمایت تروریست ها در صحنه دادگاه نمایشی سوئد اجرا شد.

دادگاهی فرمایشی و از پیش طراحی شده که به دستور مجموعه  دستگاه امنیتی و اطلاعاتی غرب  و همکاری تروریست‌های رجوی به شکلی بی‌سابقه برگزار شد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34306