• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

پیام پرمهر «علی اکرامی» برای همسری که به وی شجاعت داد /  تو به من جسارت دادی تا وارد چالش‌های جدید شوم

  • کد خبر : 34269
  • 02 می 2022 - 11:23

علی اکرامی، عضو نجات یافته از فرقه رجوی که اخیرا در برنامه «دعوت» شبکه یک سیما حضور یافته بود با انتشار پیامی از همراهی و محبت‌های بی دریغ همسرش قدردانی کرد.

به گزارش فراق، در پیام نویسنده کتاب «قصه ای ناتمام برای دخترم» خطاب به همسرش آمده است:

همسر ارجمند و دلسوز و مهربانم

می خواستم یک تشکر ویژه بابت تمامی همراهی هایت طی این سالیان داشته باشم. در این سال ها و در مسیر پر افتخاری که قدم گذاشته ایم و با انرژی های مثبتی که در طول نگارش این کتاب به من دادی، همواره مشوقم بودی.

تو هرگز هیچ مسئولیت و نقشی در این قصه پر درد و رنج نسل ما نداشتی، ولی عاشقانه و دلسوزانه پا به پای من برای سرنوشت تلخ نسل ما اشک ریختی و برای آزادی شان دعا کردی و همواره خودت را جزیی از این خانواده بزرگ دانستی… شاهد بوده و هستم که در خلوت خودت چقدر و چگونه برای پدران و مادران اسیران فرقه رجوی که چشمان حسرت بارشان طی سالیان برای دیدن عزیزانشان بدر دوخته شده دعا کردی و اشک ریختی.

مهم نیست که گذشته من چقدر تیره و تار بوده، مهم آن است که تو اکنون در کنار من، از من و اهدافم حمایت می کنی. تو به من جسارت دادی تا وارد چالش های جدید شوم. تو مرا قوی تر و شجاع تر کردی. دعا کن تا به لطف خدا و تلاش یاران تمامی اعضای گرفتار در فرقه رجوی به رهایی برسند و بتوانند با خانواده هایشان وصل شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34269

نوشته های مشابه