• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

فرقه‌ای که اعضایش با دیدن «کیوی» حیرت زده شده بودند هک می‌کند!

  • کد خبر : 33933
  • 09 آوریل 2022 - 12:03

حتماً چند وقت پیش اخباری درباره پخش صدای سرکرده مفقود و مجهول الهویه فرقه رجوی در بلندگوهای چند مکان عمومی را در ایران شنیدید.

به گزارش فراق، فرقه رجوی اسم این کار را هک گذاشت و اخبار این اقدام را چنان با آب و تاب و به طور گسترده در صفحات خبری اش پخش کرد که انگار فیل هوا کرده و بعد هم کلی برنامه های کارشناسی درباره ابعاد این اقدامش در سیمای تلویزیونی فرقه پخش شد و همه کارشناسان آبکی سیمای فرقه هم متفق النظر بودند که با این کار قبح شکنی گردیده و جامعه محیای سرنگونی شده است.

اما واقعیت این است که اگر کلیپ های منتشر شده از این اقدام فرقه را مشاهده کرده بودید به وضوح بی تفاوتی شهروندان و حتی اعتراضشان به پخش صدای سرکرده فراری فرقه را می دیدید. در هیچ یک از چند اقدام انجام شده فرقه حتی یک نفر، با پخش شعارها همنوا نبود. علی رغم آن که اگر قبح شکنی صورت می گرفت و جامعه محیای سرنگونی بود دست کم باید شاهد جوگیر شدن حداقل یک هموطن معترض به نظام حاکم بر ایران می‌بودیم.

سران فرقه رجوی که عادت به بزرگنمایی خودش و عادت به بیان دروغ بزرگ وضعیت انفجاری جامعه ایران و نزدیک بودن سرنگونی دارند با این اقدامات فقط دل هوادارانش در خارج کشور و به خصوص فلک زده های اشرف ۳ را خوش می کنند و الا هیچ سودی برایش نداشته است.

چطور باور کنیم فرقه ای که همین چند سال پیش، اعضایش با دیدن میوه کیوی حیرت زده شده بودند و نمی دانستند چطور باید آن را خورد و تعداد زیادی از اعضایش این میوه را پوست نکنده می خورند و سروصدایشان بالا می رود که این چه کوفتی است که دادند بخوریم، حالا هکرهایی در حد از کار انداختن سیستم های امنیتی را پرورش داده است.

گزارش از: انجمن نجات مرکز سیستان و بلوچستان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33933