• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

گرگیجه گرفتن رجوی‌ها از مواضع اصولی ایران در مذاکرات برجام / امنیت خویش را با توافق یا بدون توافق معامله نخواهیم کرد

  • کد خبر : 33707
  • 15 مارس 2022 - 12:26

از اولین روز شروع دور جدید مذاکرات برجام تا همین روز، فرقه رجوی به طوری گرگیجه گرفته و دچار آشفتگی شده که در هذیان گویی های متعدد آنان به خوبی مشهود است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، اعتدال، صراحت، مواضع اصولی و سیاست خارجی ایران علاوه بر دشمنان اصلی دنبالچه و پادوها ها را هم سراسیمه و آشفته نموده است. 

مقامات رسمی ایران به صراحت اعلام کردند از مذاکره و توافق اصولی و منطقی بر پایه عدالت استقبال می کنیم ولی ذره ای از منافع ملت و خدشه دار شدن عزت کشور کوتاه نمی آییم. 

در عین حال رئیس جمهور ایران هم گفت معشیت و اقتصاد کشور را به برجام گره نمی زنیم و هم راستا برای حل و فصل مسائل اقتصادی تلاش می کنیم.

حال آن که به تلاطم افتاده دشمنان و بالاخص رجوی‌های مزدور هستند. همان‌ها که دهه ها سرنوشت خود را با دشمنان ایران گره زدند و در ننگ و تاریکی زندگی کردند. در دو ماه اخیر که مذاکرات هسته ای در جریان است، منافقین به دیوانه‌هایی تبدیل شدند که عنان از کف داده و توان تحلیل و حتی موضع گیری روشنی ندارند.

در سایت پاره‌های فرقه رجوی به مواضع مضحک و دو پهلویی برمی خوریم که به راحتی خوانندگان متوجه سردرگمی و آشفتگی ها می شوند.

آنان در طی این مدت در حالی که به آتش بیار درجه یک صحنه تبدیل شدند یکی به نعل می زنند و یکی به میخ ولی نمی دانند چه بنویسند و چه بگویند و مانده اند که چه بر سرشان می آید.

جایی قید می کنند به دلیل سنگ اندازی ایران مذاکره انجام نمی شود و مستمر پیام شکست مذاکرات را پمپاژ می کنند، از طرف دیگر می نویسند، «ایران کمتر از یک ماه دیگر برای رسیدن به نقطه تولید بمب اتمی فاصله دارد؛بجنبید و بایستی آنان را تحت فشار قرار داد.»

پر واضح است این وحشت و سردرگمی به دلیل بی بته‌گی و مزدوری است که منافقین سال ها حیات حقیر و خائنانه خود را به آن گره زدند.

ترس از وجه المصالحه و متلاشی شدن کامل، ترس از اخراج از آلبانی و پنهان شدن سرکرده فرقه ناشی از همین وحشت و سردرگمی است که توان تجزیه و تحلیل و رفتن به یک سمت و سو را نیز از آنان گرفته است.

این رسوایی و بی آیندگی را هم نمی توانند حتی با پارس کردن های متناوب  لاپوشانی کنند. آن‌ها می دانند اگر توافقی انجام شود همان امنیت نیم چه را هم از دست خواهند داد.

ایران با قدرت و اعتماد به توان مردم و کشور چه با توافق و چه بدون توافق  امنیت و قدرت دفاعی خویش را معامله نخواهد کرد و ماه به ماه به سمت  افزایش مشروع قدرت دفاعی، نظامی و استراتژیک خویش قدم به جلو می گذارد.

زوزه های بی‌شرمانه مزدورانی که مستمر طبل جنگ را می کوبند افاقه ای نخواهد کرد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33707

نوشته های مشابه

25جولای
«فروغ جاویدان» سند دجالیت، خیانت و رذالت رجوی / ۲
گذری بر عملیات رسوای «فروغ جاویدان» به قلم مریم سنجابی

«فروغ جاویدان» سند دجالیت، خیانت و رذالت رجوی / ۲

24جولای
«فرغ جاویدان» سند دجالیت، خیانت و رذالت رجوی / ۱
گذری بر عملیات رسوای «فروغ جاویدان» به قلم مریم سنجابی

«فرغ جاویدان» سند دجالیت، خیانت و رذالت رجوی / ۱