• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رضا پهلوی دست به دامن مریم رجوی شد

  • کد خبر : 3365
  • 08 آگوست 2015 - 13:25

رضا پهلوی دست به دامن مریم رجوی شد

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شبکه سلطنت طلب “اندیشه” که این روزها مجریان قدیمی خود را به خاطر انتقاد از عملکرد رضا پهلوی درعرصه سیاسی یکی پس از دیگری اخراج می کند، با دعوت از “ایرج مصداقی” یکی از اعضای قدیمی و هوادار مشهور گروهک تروریستی منافقین به بررسی عملکرد و تطهیر این گروهک پرداخت.

ایرج مصداقی در این خصوص گفت: «هر سازمانی ممکن است [!] یک سری اشتباهاتی داشته باشد اما من جزو هواداران  سازمان مجاهدین بودم و هستم و به گذشته خود که هوادار این سازمان بوده ام افتخار می کنم. هواداری از این سازمان یک افتخار برای من است نه یک نکته سیاه!»

وی در ادامه افزود: «بنده مطلقا به خاطر هواداری از مجاهدین احساس شرمساری نمی کنم و به کسی هم بابت این کار بدهکار نیستم!.»

به نظر می رسد سلطنت طلب ها و هواداران رضا پهلوی با از دست دادن هواداران قدیمی خودشان، در رسانه های خود برای به دست آوردن دل منافقین دست به کار شده و با دعوت از منافقین مشهور و قدیمی در شبکه های خود تلاش می کنند به گونه ای خود را همسو با این گروهک تروریستی نشان بدهند. این در حالی است که رضا پهلوی و رسانه های وابسته به وی سعی می کردند خود را تافته جدا بافته از منافقین نشان بدهند. اما این روزها به گونه ای دیگر عمل کرده و به طور زیرکانه از جنایات و کشتار وحشیانه منافقین حمایت می کنند.

منبع: جام نیوز 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3365