• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

نیروهای سرسپرده رجوی روز به روز کمتر می شوند

  • کد خبر : 33515
  • 03 مارس 2022 - 9:57

فرقه رجوی هم اکنون بیش از هر زمان دیگر دچار  اضمحلال و  فروپاشی شده و  برای جلوگیری از فرار و جدایی مستمر اعضا سعی می کند اخبار نارضایتی آن ها را پنهان کند.

به گزارش فراق، سال ۱۳۸۲ بعد از سرنگونی صدام حدود ۷۰۰ نفر که سال ها در کمپ اشرف زندانی شده بودند و امکان جدایی نداشتند از فرصت پیش آمده استفاده نموده و  فرار کردند.

پس ازتلاش ها و جانفشانی خانواده های اعضا در مدت چهار سال  که پشت درب های کمپ های اشرف و لیبرتی  بودند حدود ۲۰۰ تن دیگر موفق شدند  فرار کنند یا جدا شوند. بعد از اخراج به آلبانی طبق آخرین خبرها تا کنون حدود ۳۰۰ تن دیگر جدا شدند. به این تعداد فوت حدود ۳۰۰  تن دیگر را هم اضافه کنید.

در آخرین آمارگیری صلیب سرخ  و کمیسیاریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان تحت نظارت نیروهای عراقی، اعضای کمپ اشرف حدود ۳۴۰۰ تن بود که در آن زمان ۷۰۰ تن جدا شده بودند.  با کم کردن بقیه اعداد در حال حاضر فرقه رجوی حدود ۸۰۰ تن دیگر از اعضای خویش را از دست داده و می توان گفت شاید حدود ۲۵۰۰ تن  از آنان در قلعه مانز باقیمانده باشد و همین آمار هم روزمره آب می رود.

حدود ۲۵۰۰ تن باقیمانده در فرقه رجوی از اعضای قدیمی و پیرو پاتال هستند که خرجشان به دخلشان نمی ارزد. هزینه عینک ذره بینی، عصا، دندان پزشکی، پوشک و درمان این افراد بیشتر از نفع آنان است.

رجوی با جدا کردن اعضا از خانواده هایشان، عقیم کردن زنان و مقطوع نسل کردن اعضای فریب خورده، دیکتاتوری و مناسبات فرقه ای  اضمحلال خود را رقم زد. او باعث شد هم اکنون با فرقه ای مواجه شویم که خوشبختانه  نیروهای سرسپرده آن روز به روز کمتر می شوند.

یادداشت از: وحیده پیمان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33515

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»