• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

کودک سربازان، قافیه را بر رجوی تنگ کردند

  • کد خبر : 33470
  • 27 فوریه 2022 - 10:55

همیشه برای من سوال بود که چرا فرقه از جوانانی که به خاطر دفاع از وطن به جنگ ایران و عراق رفتند و شهید شدند ایراد می گیرد اما همین که از خودشان علت وجود این همه کودک را جویا می شدیم مورد هجمه قرار می گرفتیم.

 حالا که دست فرقه در ماجرای سوءاستفاده از کودکان و تباه کردن زندگی بسیاری از آنها رو شده جواب بسیاری از سوالات و ابهامات مشخص گردیده است.

روزهای اول فرزندان بسیاری از اعضا که پدران و مادران آن ها در عملیات فروغ کشته شده بودند را از کشورهای اروپایی به عراق کشاندند. بسیاری فارسی حرف زدن هم بلد نبودند اما برای مبارزه آمده بودند؛ مبارزه ای که نمی دانستند حتی چگونه نوشته می شود.

برای آن ها قرارگاهی به نام اف ۱۶ درست کردند. در ابتدا کار آن ها بزن و بکوب و گردش بود اما پس از گذشت مدتی بر اساس سیاست کثیف رجوی نشست های فرقه ای برایشان اجباری شد. اغلب دنبال بازی های کودکانه خودشان بودند. در فرقه به آن ها ملیشیا لقب دادند و زندگی سختی برایشان رقم رخود.

اما حالا اغلبشان بزرگ شدند و از جنایت های رجوی در حق خودشان افشاگری می کنند. به واسطه این افشاگری ها قافیه بر رجوی تنگ آمده و نمی تواند از در مقابل افشای حقایق کاری انجام دهند. به زودی محاکمه این فرقه جنایتکار را شاهد خواهیم بود.

یادداشت از: غلام رضا شکری

نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33470

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»