• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

مروری بر جنایت رجوی در حق خانواده «ترابی»

  • کد خبر : 33418
  • 22 فوریه 2022 - 11:04

چند روز پیش مطلبی در فضای مجازی در خصوص فرزندی که در جستجوی چگونگی قتل پدرش است منتشر شد که بسیار تاثر انگیز بود.

به گزارش فراق، نوشته از محمدرضا ترابی بود، کسی که سال ها در مناسبات فرقه رجوی زندگی کرده بود. وی سال ها با قاتلین پدر خود زندگی می کرد و نمی دانست که هر روز با آنان چشم در چشم می شود.

وقتی من این مطلب را خواندم از اینکه محمد رضا هر روز با قاتلین پدرش مواجه شده و از حقیقت ماجرا خبر نداشته یکه نخوردم اما از آنجایی تعجب کردم که رجوی کاری کرده بود مادر محمدرضا حقایقی را که می دانسته از فرزندش مخفی کرده است. زنی که از اصل ماجرا خبر داشته ولی به پسر خود هیچ چیز نگفته است و زمانی که محمدرضا تصمیم می گیرد به دنبال زندگی مطلوب خود برود مادر او را از خود رانده است؛ تحت این عنوان که محمد رضا به رجوی خیانت می کند!

رجوی سالها است که تلاش می کند درون انسان ها را مصادره کرده و به فنا بکشاند، از نمونه های بارزش هم همین مادری که احساسات خود را به رجوی فروخته است.

این نه اولین جنایتی است که رجوی انجام داده است و نه آخرین مورد. تا زمانی که این فرقه تروریستی وجود دارد درب بر روی همین پاشنه خواهد چرخید. خیلی قتل های مشکوک دیگری هستند که رجوی و سران حاکم بر این فرقه تبهکار از آنها پرده برداری نکرده اند.

بدین وسیله با تلاش های محمدرضا ترابی اعلام همبستگی نموده و از این خواسته بر حق وی که از فرقه رجوی درخواست روشن شدن حقایق در خصوص مرگ پدرش را دارد حمایت قاطع به عمل می آورم.

فراق: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33418

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»