• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

«شهرام نصیری» در برزخ رهایی و اسارت

  • کد خبر : 33342
  • 14 فوریه 2022 - 9:06

سایت‌های فرقه رجوی درباره «شهرام نصیری» یکی از جداشده‌ها که به واسطه سیستم مغزشویی فرقه ای توان تصمیم گیری صحیح را از دست داده و در برزخ رهایی و اسارت دست و پا می زند، مطالبی نوشتند که قابل تأمل است.

به گزارش فراق، این مطلب و یا به قول فرقه افشاگری، ناشی از ملاقات نصیری با یکی از اعضای انجمن آسیلا به نام آقای رحمان محمدیان بوده است. محمدیان هم از جدا شدگان فرقه رجوی است ولی خیلی زودتر به این نتیجه رسیده بود که باید حساب خود را از فرقه رجوی جدا کرد و به یک زندگی آزاد بازگشت. محمدیان هم اکنون از فعالین انجمن آسیلا است که در راستای اهداف این انجمن به دوستان خود کمک های قابل توجهی می‌کند.

اما کمی از شهرام نصیری خدمت شما بگویم. نصیری اصالتاً لُر و از اهالی لرستان است. زمانی که در عراق بود به جهت صدای خوبی که داشت در مناسبات برخی وقت ها ترانه های لُری می خواند.

وی در هجوم ارتش عراق در ۱۹ فروردین سال ۱۳۹۰ از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت. مدتی را در کما به سر برد و بعد از چند نوبت جراحی های سخت حیات دوباره بازیافت. هر چند رجوی خیلی دوست داشت او هم به کشته شده های ۱۹ فروردین بپیوندد.

وی مهرماه ۱۳۹۴ بعد از انتقال از کمپ لیبرتی به کشور آلبانی متوجه حیله و دروغگویی های رجوی شده بود و دیگر تمایل نداشت که در سازمان مجاهدین به عنوان یک اسیر باقی بماند لذا درخواست جدایی داد و در بهمن ماه همان سال خواست که دنبال زندگی خودش برود.

او بر اساس اظهارات خود فرقه مدت سه سال و نه ماه از سازمان هزینه های امرار و معاش خود را می گرفت و طبعا این هزینه ها مجانی به شهرام داده نمی شد و در ازای خبرچینی و جاسوسی بود.

بر اساس ضوابط فرقه رجوی در آلبانی هر کسی که از سازمان جدا می شود مستمری می گیرد ولی اگر موازی با سازمان کار نکند این مستمری قطع شده و با چسباندن مارک مزدور هزینه هایی که باید پرداخت کنند را قطع می‌نمایند. شهرام نصیری هم وقتی که با دوستان قدیمی خود ارتباط برقرار کرد بلافاصله مأمور حکومت ایران شده است. حالا سوال اساسی اینجاست که این تشکیلات بسیار با هوش! چطور به کسی که مامور حکومت ایران بوده نزدیک به چهار سال حقوق می داد و با او هفته ای دو جلسه ارتباط حضوری و یا تلفنی و یا ایمیلی داشته است؟

البته لازم به توضیح است متاسفانه «شهرام نصیری» به جهت عدم قدرت تصمیم گیری قاطع و ترس از فضای بیرون تحت تاثیر سیستم مغزشویی فرقه هنوز در برزخ رهایی و اسارت دست و پا می زند که امیدواریم با شرایط به وجود آمده بتواند تصمیم درست را بگیرد.

یادداشت از: سعید محمدپور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33342

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»