• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
سکوت ذلت بار پوشکی‌ها در پی سفر مکرون به روسیه

فرقه بی‌شرافت رجوی همیشه درصدد القای خودتحقیری به ایرانیان است

  • کد خبر : 33244
  • 09 فوریه 2022 - 12:38

فرقه بی‌شرافت و ضد‌ایرانی رجوی همیشه در صدد القاء خودتحقیری در بین افراد ساده لوح است.

به گزارش فراق، بعد از سفر رئیس جمهور ایران به روسیه، رسانه چی های دوزاری فرقه رجوی از اولین کسانی بودند که با حاشیه‌سازی پیرامون تشریفات و سالن نشست روسای جمهور ایران و روسیه سعی داشتند اذهان عمومی را از نتایج حاصل این سفر دور کنند.

آن ها با هدف قرار دادن مخاطبین شبکه های مجازی شروع به تمسخر این سفر از طریق وارونه نمایی و القاء ذهنیت های منفی و خودتحقیرانه علیه عزت ملت بزرگ ایران کردند و متاسفانه در این بین عده‌ای مخاطب غافل و ناآگاه از مرسومات تشریفات سیاسی با باور چرندیات و خزعبلات رسانه های فرقه تحقیر شدن رئیس جمهور کشورمان در روسیه را باورکردند.

یکی از مواردی که فرقه، خیلی بر روی آن مانور داد، اتاق مذاکره روسای جمهور ایران و روسیه و فاصله بین دو طرف بر روی میز بزرگ این اتاق بود که رجوی ها علت آن را تحقیر کردن عمدی آیت‌الله رئیسی توسط پوتین القاء کردند.

چند روز بعد از ملاقات روسای جمهور ایران و روسیه، پوتین میزبان رئیس جمهور کشور آرژانتین بود و ملاقات آن ها در اتاق کوچکتر و صندلی های کنارهم چیده شده برگزار شد.

این ملاقات هم دست مایه فرقه شد برای ادامه روند تحقیر عزت ملت ایران و وانمود به اینکه پوتین و کشور روسیه برای ایران عزیز ما احترام و ارزشی قائل نبود و برای همین هم رئیس جمهور ایران را روی آن میز بزرگ ملاقات کرد تا قدرتش را به رخ حکومت ایران بکشاند.

اما روز گذشته، پوتین میزبان امانوئل مکرون، صاحبخانه فرانسوی فرقه رجوی بود و ملاقات این دو نیز در همان اتاق معروف صورت گرفت. اما تا این لحظه هنوز هیچ خبری درباره این ملاقات در سایت و شبکه های اجتماعی فرقه رجوی منتشر نشده است.

فرقه و رسانه چی های دوزاری آن در خفه خون کامل به سر می برند. چرا که اگر حرفی بزنند که به تریج قبای صاحبخانه شان بر بخورد اندک تشکیلاتشان در فرانسه نیز بر باد خواهد رفت.

فرقه بی شرافت و ضد ایرانی رجوی همیشه در صدد القاء خودتحقیری در بین افراد ساده لوح است.

خودم و دوستان عزیزم و مخاطبین گرامی مقاله را به #سواد_رسانه ای دعوت می کنم.

م. س

عضو نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33244

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»