• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

یک فعال حقوق بشر در آلبانی خواستار توقف فعالیت‌های غیرقانونی فرقه رجوی شد

  • کد خبر : 33186
  • 07 فوریه 2022 - 10:52

یک فعال حقوق بشر در آلبانی خواستار توقف فعالیت های غیرقانونی فرقه رجوی که در قلمرو جمهوری این کشور انجام می‌گیرد، شد.

به گزارش فراق، در بخشی از یادداشت جرجی تاناسی، روزنامه نگار و فعال حقوق بشر که در رسانه آلبانیایی «گازتا ایمپکت» منتشر شده، آمده است:

مداخله دیپلمات های آمریکایی در قوه قضاییه آلبانی در ارتباط با پرونده مواد مخدر و قاچاق انسانِ فرقه رجوی، ظاهراً به عنوان انگیزه ای برای ادامه قاچاق سودآور انسان به فرقه رجوی تبدیل شده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به بیانیه عمومی تحلیلگر برجسته اندی بوشاتی (Andi Bushati) مراجعه کنید. من از طریق روزنامه نگاران یونانی فهمیدم که سازمان تروریستی رجوی، سال هاست در یونان دو تن از اعضای این سازمان را قاچاق کرده است. سخن درباره مهدی مظلومی و بهمن رحیمی است. یونانیان از مشارکت این دو عضو در اقدامات تروریستی در قلمرو جمهوری یونان و یا استفاده از این سرزمین برای انجام اقدامات تروریستی در سایر کشورهای اتحادیه اروپا یا کشورهای متحد یونان (کشورهای عضو ناتو)خبر می دهند.

به گفته روزنامه نگاران یونانی، این دو عضو  فرقه رجوی در تلاش هستند تا با باندهای جنایتکار سازمان یافته افغان در آتن تماس بگیرند تا مدارک هویتی جعلی اروپایی به دست آورند. همکاران یونانی تنها یک عکس از سال ها پیش مهدی مظلومی در کنار مادرش داشتند و این عکس برای انتشار در پست من پیوست شده است.

ادامه جریان قاچاق انسان توسط فرماندهان فرقه رجوی در آلبانی مشکلات بیشتری را برای میهن من و همچنین مشکلاتی را با اتحادیه اروپا و متحدان ناتو ایجاد می کند. من به عنوان یک روزنامه نگار و همچنین به عنوان یک میهن پرست آلبانیایی، از مدیر پلیس ایالتی، آقای گلدیس نانو (مدیر سابق مبارزه با تروریسم) برای بررسی فوری اینکه آیا دو نفر فوق هنوز در کمپ اشرف در مانز هستند یا روزنامه نگاران یونانی درست می گویند که زنگ خطر قاچاق انسان را یک سازمان تروریستی به صدا درآورده، اقدام کند.

 چنین تأییدی اصلاً دشوار نیست، زیرا در دوران دیکتاتوری حتی آمار جوجه های تعاونی های کشاورزی را نیز داشتند. من معتقدم که پلیس آلبانی آمار دقیقی از اشرف ۳ دارد، بنابراین به راحتی می توان فهمید که آیا این دو نفر هنوز در کمپ اشرف ۳ هستند یا …

من به عنوان یک فعال حقوق بشر دوست، به طور آشکار از سفارت آمریکا در تیرانا می خواهم که تمام نفوذ خود را با نیت خیر به کار گیرد تا  هرگونه فعالیت غیرقانونی که در قلمرو جمهوری آلبانی توسط فرقه رجوی انجام می شود متوقف گردد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33186

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»