• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

وحشت باند رجوی از سیاست‌های ایران در منطقه

  • کد خبر : 33071
  • 31 ژانویه 2022 - 12:34

سفر رئیس جمهور ایران به روسیه، وزیر امور خارجه به چین و برگزاری مانور مشترک ایران، چین و روسیه درآبهای جنوب ایران، باند رجوی را هم مانند دیگر دشمنان منافع ملی ایران دچار وحشت کرده است.

به گزارش فراق، از اینکه طوفان اعتراض و استهزا از طرف رسانه های متعدد فارسی زبان که هرکدام سخنگوی یکی از جریاناتی هستند که به چیزی جز انزوای شدید ایران و مجبور به تسلیم شدنش در برابر نظام سلطه‌گر آمریکا راضی نیستند، واقعیتی است که بروز کرده و اتفاقا این جریانات داخلی واقع در این مجموعه، صاحب بیشترین تعداد روزنامه و مجله هستند و از آزادی کاملی در اشاعه چین ستیزی و روسیه هراسی دارند و طبیعی است که بیشترین مطالب در این مورد، از طرف آنها منتشر شود که می شود.

مشکل شما رجوی ها و همفکرانتان در این است که تضاد های درون ضدخلقی موجود در بین تان طوری است که با وجود این همه جنجال سازی ها، هیچ دستآوردی را که به نفع امیال کثیف تان باشد، متصاحب نمی شوید.

بله، ما خودبخود دشمن کشور خاصی یا برعکس عاشق چشم و ابروی کشور خاص دیگر نیستیم و این کشورهای بزرگ هستند که با پیشنهادات انسانی تر، می توانند جای کشورهای دیگر را در روابط خارجی ما بگیرند.

صابر تبریزی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33071

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»