• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

مزدوران فرسوده رجوی بالاتر از یک پادوی اینترنتی نیستند

  • کد خبر : 33057
  • 30 ژانویه 2022 - 10:25

نهایت توان مزدوران فرسوده فرقه تروریستی رجوی در کمپ تیرانا اعمال نقش در سطح ترول (سربازان ارتش سایبری) بوده و از لحاظ امکانات و توانایی‌های فردی چیزی بالاتر از یک پادوی اینترنتی نیستند.

به گزارش فراق، مرتضی سیم یاری با انتشار یادداشتی نوشت: انتشار تصاویر سرکردگان فرقه تروریستی رجوی از برخی شبکه‌های صدا‌وسیما قابل تحلیل و تفسیر است. روز پنج‌شنبه برای چند ثانیه برنامه‌های سرویس اینترنتی شبکه یک هک شد. این ماجرا با واکنش گسترده در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده و همه از خود می‌پرسیدند که به چه علت عوامل نفوذی دست روی جنایتکارترین گروه سیاسی در تاریخ معاصر ایران گذاشته‌اند و هدف از زنده کردن چند مرده از سوی دشمن چیست؟

برخی گمان می‌کنند تعدادی عجوزه سیاسی در آلبانی با توسل به نرم‌افزار‌های پیشرفته توانسته‌اند به بخش اینترانتی صدا‌وسیما دست یابند و با متخصصان خود آن را هک کرده‌اند! این ادعا به شدت عجیب و غیرقابل باور است. نهایت توان مزدوران فرسوده فرقه تروریستی منافقین در کمپ تیرانا اعمال نقش در سطح ترول (سربازان ارتش سایبری) بوده و از لحاظ امکانات و توانایی‌های فردی چیزی بالاتر از یک پادوی اینترنتی نیستند. به طور قطع در این ماجرا دشمن از امکانات و نیرو‌های پیچیده‌تر استفاده کرده است و ردپای عوامل نفوذ انسانی را نباید نادیده گرفت. از سویی ماجرای هک آنونس شبکه یک سیما در بعد نرم‌افزاری بی‌شباهت به ماجرای هک دوربین‌های زندان اوین و سامانه توزیع سوخت نیست.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33057

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»