• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

زبان حال یک مجاهدخلق ایدئولوژیک

  • کد خبر : 3252
  • 22 جولای 2015 - 9:31

زبان حال یک مجاهدخلق ایدئولوژیک

Rajaviدروغ گفتن بد است اما وقتی منفعتش به من برسد مجاز می شود و حتی تبدیل می شود به یک کار خوب و انقلابی ؛ ممکن است عذاب وجدان داشته باشم اما وقتی عضو گروهی هستم که عصاره اسلام رهائی بخش است و بی بدیل و رهبریش خاص الخاص است و بی نظیر و منفعت شخصی من و او یکی ست چون همه منافع شخصی خودم را برای او فدا کرده ام , پس دروغ گفتنی که منفعت دارد مثل فرایض است . دشمن را باید بدنام کرد ، راست و دورغ خودشان اصل نیستند مهم همان بدنام کردن دشمن است.

اصولا دشمن مرز سرخ همه چیز را مشخص می کند, هر ناراستی و ناصوابی در حقش رواست و هر کار صوابی از سوی او خطاست ؛ منافع مردم و میهن هم اعتباری است ؛ این منافع اگر از سوی دشمن به دست آمده باشد ضرر است و اگر می خواهد بدست بیاید باید مانعش شد .

اگر اسلام میگوید دزدی بد است ما رهبری داریم که موارد خاص را که همراستا با منافع ماست مجاز کرده , بردن آبروی مسلمان بد است اما فقط مانماینده اسلام ناب هستیم پس آبروی بقیه بخصوص آنها که مقابل ما ایستاده اند باید ریخته شود .

جاسوسی و مزدوری و ضد ملی بودن و وطن فروشی و…..طلاق و ازدواج و عده و زن رفیق وغسل وفحاشی به خانواده وجعل سند و شکنجه خودی وزندان و هرچه که به نظرتان بیاید همه و همه ارزشهایی هستند که درمقابل ارزش اصلی وکل که همان رهبری و سازمان و ایدئولوژیش باشدبه حساب نمی آیند واین رهبری و منافع اوست که به ما میفهماند این موارد را باید رعایت کنیم یا نه ,بکارگیریم یا نه.

اینکه منافع رهبری متغیر است به پویایی حال رهبری برمیگردد و شرایط روزگار و دست ما نیست و همین پویایی باعث میشود که ما مواضع متفاوت بگیریم که از نظر خیلی ها ممکن است فرصت طلبی به نظر برسد و مکاری ؛ تاکید میکنم که این دو یعنی فرصت طلبی و مکاری حتی اگر هم از طرف ما به کار رفته باشد زشت نیست چرا که مصلحت رهبری مهم است نه واژه ها و دیگر اینکه همین نشان میدهد که رهبری و سازمان در حال رشد است .

پس به همه مخالفان اخطار میکنم که دست بردارند از انتقاد وتهمت ؛ چرا که به انتقادها گوش نمی دهیم و تهمت ها برای ما افتخار است , کلا هر خلافی در راه رهبری افتخار بزرگی است , این جمله آخر را می توانید تهدید هم تلقی کنید .!

بیتاعارف- کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3252

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی