• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

وحشت رجوی‌ها از برگزاری مذاکرات در وین / پارس نمودن خودفروخته‌ها در نزدیکی محل اجلاس

  • کد خبر : 32430
  • 16 دسامبر 2021 - 12:37

همزمان با برگزاری جلسات مذاکرات برجام در وین فرقه رجوی به وحشت افتاد و با یک برنامه تکراری در نزدیکی محل اجلاس با تعدادی از افراد خود فروخته اقدام به تظاهرات مضحکی کرد.

به گزارش فراق، علی رغم اقامت صدها هموطن ایرانی و دانشجو در کشور اتریش و شهر وین، این حرکت مضحک و کاریکاتوری رجوی ها با مخالفت تمام ایرانیان روبرو شده است و ایرانیان مقیم اتریش به هیچ عنوان حاضر به همراهی و حمایت از این فرقه خود فروخته نیستند.

آنها در یک حرکت برنامه ریزی شده، ایادی خود را که تعدادشان به ۲۰ تن هم نمی رسد با پلاکاردهایی که ۱۰ برابر تعداد شان است به نزدیکی محل اجلاس گسیل کرده و دنبال اخلال و کارشکنی هستند.

آنچه معلوم است با برپایی هر دور مذاکرات فرقه رجوی به وحشت می افتد و آن ها  به خاطر نگرانی از دست دادن حمایت های غربی ها و کیسه های دلار، هر آنچه در چنته دارند بیرون می ریزند و دشمنی خود را با مردم ایران به نمایش می گذارند.

پیشرفت مذاکرات احیای برجام در چهارچوب های عادلانه که به لغو تحریم های ظالمانه علیه مردم ایران منجر شود رخداد مطلوبی است که خواست مردم و دولت ایران است و گشایش اقتصادی و منافع آن بیشتر نصیب قشر محروم خواهد شد.

 اما فرقه تروریستی رجوی که جز به قدرت طلبی نمی اندیشد، با همدستی سایر همپالکی ها با ستیز علیه منافع مردم آشکارا خواستار ادامه تحریم ها است و دست از کارشکنی و اقدامات ایذایی بر نمی‌دارند.

مریم قجر که به مانند گرگی در لباس میش است اخیرا باز هم در چرندیاتش خواستار ادامه تحریم های ظالمانه شده و به اربابان امریکایی اش التماس می‌کند با ایران توافق نکنند.

فرقه بی اصل و نسب رجوی که با فریب تعدادی از جوانان بعد از انقلاب شکل گرفت در طول چهار دهه گذشته به مخوف ترین سازمانی تبدیل شد که در کارنامه سیاهش حداقل ترور ۱۷ هزار شهروند ایرانی به ثبت رسیده است.

آن ها به اعضا و خانواده های هواداران خویش  هم رحم نمی کنند و پس از گذشت چهار دهه اجازه ملاقات، تماس و دیدار نمی دهند. آنچه از این فرقه اهریمنی باقیمانده قلعه ای در اطراف «مانز» است که حدود دو هزار تن از باقیماندگانش را در آن به طور شبانه روزی زندانی شدند.

مریم قجر اخراجی است و فقط توانسته حدود ۴۰۰ تن از خودفروخته ترین افرادش را در اروپا و آمریکا بگذارد تا ضمن کاسه لیسی اربابان، هم جهت و هم خط با سیاست های دول غربی ضد ایرانی علیه  منافع مردم ایران سگ دو بزنند.

در حالی که ضد بشری ترین اعمال در نهان خانه های فرقه رخ می دهد، افراد ناراضی را به قتل می رسانند شکنجه و زندانی می کنند، حتی یک خبرنگارهم اجازه دیدار و ملاقات با افراد داخل کمپ را ندارد و آن ها بیشرمانه مدعی حقوق بشر می‌شوند. 

همانطور که در طی چهار دهه گذشته فرقه رجوی جز شکست و رسوایی حاصل دیگری درو نکر، این بار هم راه به جایی نخواهند برد. انشالله در آینده نیز شاهد افشای حقایق و رسوایی بیشتر این فرقه جنایتکار خواهیم بود.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32430

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود