• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

دروغپردازی ؛ قمپز در کردنهای رجوی رو شد

  • کد خبر : 3242
  • 21 جولای 2015 - 12:32

دروغ پردازی ؛ قمپز در کردنهای رجوی رو شد !

Gompoz-Rajavi

تقریبا بیش از ۳ ماه در مقاطع مختلف از توافق لوزان تا مذاکرات فشرده ایران با ۵+۱ در وین اتریش روی آنتن تمامی خبر گزاری ها قرار می گرفت .

آنچه قابل توجه بود و رجوی داعشی همیشه در سر فصل های مختلف به عنوان سند از درون داخل ایران از جمله از شورای نگهبان؛ شورای امنیت ایران و … منتشر می کرد این دوره مذاکرات ثابت کرد همه آنچه رجوی داعشی هوا می کرد دروغ و قمپز در کردنی بیش نبوده .

چون این دوره از مذاکرات ایران ۵+۱ برای رجوی داعشی آنقدرسرنوشت ساز بود که قاعدتاً باید بیشتر از هر زمان دیگر به دنبال رو کردن از سند از داخل دستگاه های دولتی و امنیتی ایران می پرداخت که این بی اطلاعی رجوی داعشی از وضعیت و اخبار درونی مراکز تصمیم گیری مشخص ایران ثابت کرد رجوی فقط متخصص دروغگویی و قمپز در کردن می باشد و هر آنجه تا به حال به عنوان اسناد درونی رژیم منتشر می کرد تماماً چاپ شده در مقر فرقه رجوی داعشی در اور سوراواز بوده و اصلیت نداشته است .

هر آنچه را هم رجوی داعشی در رابطه با مراکز نظامی و هسته ای ایران منتشر می کرد یا اطلاعتی بود که اربابش موساد به رجوی می داده و یا برای خوش آیند اربابش می خواسته مراکز صنعتی را به عنوان مراکز نظامی و هسته ای آن هم با آب و تاب و دادن چوب اشاره به دست شوهر سابق مریم قجر قالب کند .

درست مثل سال ۸۸ که یک سری فیلم و مراسم در درون اردوگاه بد نام اشرف درست می کردند و آن را در شبکه های خبری خود بعنوان اسنادی که از داخل کشور به دستشان رسیده منتشر و به خبرگزاری های بی خبر از واقعی بودن اصل خبرارسال می کردند .

مذاکرات اخیر و عدم دسترسی فرقه رجوی داعشی حتی به یک برگ از درون ارگانهای ایران نشان داد که رجوی در داخل ایران فقط در حد چند جاسوس در خیابان برای زمینه سازی و ترور و اسید پاشی دارد نه بیشتر آن هم با پرداخت هزاران دلاربه کسانی که به خاطر پول ؛عده داده شده از طرف رجوی داعشی مبنی بر خارج کردنشان از ایران و گرفتن پناهندگی در اروپا که سالیان سال رجوی با این شیوه یک عده انگشت شمار فریب داده و آنها هم به خاطر پول داشتن یک زندگی در اروپا دست به هر جنایتی می زنند و نمونه هایی از فریب دادن افراد با چشم خود در اردوگاه های اهدائی صدام ملعون به رجوی با چشم خود دیده ام و حتی مواقعی شده برای اینکه رجوی ادعا کند هوادار و .. در ایران دارد آنها را خودشان لو می دادند تا با دستگیری این افراد رجوی خوراک تبلیغاتی برای دستگاه منگول خود به راه بیاندازد .

اما حقیقت نباید کتمان کرد مسئله رجوی داعشی نه رژیم ایران نه اینکه توان نفوذ به ارگان های ایران را داشته باشد حتی به جد می توانم بگویم که رجوی داعشی خبری از رنگ کاشی توالت مراکز حساس و یا ارگان های ایران را ندارد !

تمام تلاش های رجوی برای خاموش کردن خانواده های اعضاء اسیر و جدا شده ها می باشد و به همین خاطر در فرودگاه بغداد با استخدام بعثی های سابق که نفرات طارق الهاشمی فراری می باشند؛ که کار آن افراد ، رد کردن افرادی هستند که می خواهند به داعش بپیوندند و کپی برداری از پاسپورت ایرانی هایی که وارد فرودگاه بغداد می شوند این چند نفری که در فرودگاه بغداد برای طارق الهاشمی بصورت مخفی کار می کنند جزو نفرات کلیدی حساب می شوند و رجوی داعشی از طریق طارق الهاشمی آن افراد به استخدام خود در آورده است .

رجوی داعشی هر ادائی در می آورد میماند مثل :

گ …. در مسگر آباد …….. لاف در غربت

پاریس : محمد رزاقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3242

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم