• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

«کودک‌ربایی» سرانجام یقه رجوی را گرفت

  • کد خبر : 32326
  • 09 دسامبر 2021 - 11:07

کودک ربایی های رجوی ابدا قابل توجیه نیست و رجوی به خاطر این کار باید تحت تعقیب مراجع قضایی باشد و کار افراد وارد شده برای این توجیهات هیچ ثمری در جهت خلاص کردن یقه رجوی از تبعات این جنایتش باشد، ندارد.

به گزارش فراق، صحبت از گُر گرفتن عمله و اکره های رجوی در مورد سئوالاتی است که «هومریش» خبرنگار یک مجله آلمانی دی تسایت ) از عملکرد این گروه مطرح کرده است.
من متن تک تک این سوالها را خوانده و براساس تجارب موجود هیچ عیب و ایرادی دراین سئوال ها ندیده و متوجه شدم که هر شخص و گروهی که وجدانی در او یافت شود، وظیفه مند است از طرح این سئوالات کاملا حقوق بشری استقبال کند.

متاسفانه، وجدان و فرقه رجوی در یک جا جمع نمی شوند و سران این فرقه مخرب و تروریست و دشمن مردم ایران به گماشتگان خاص خود که حاضرند بجای بریدن و آوردن بند انگشتی، دست و پای هر جنبنده ای را قطع کرده و به پیشگاه مسعود و مریم تقدیم کنند، دستور داده که به فحاشی تمام عیار برعلیه این خبرنگار که پرسیدن از ملزومات شغلی اوست، مبادرت ورزند.

در یکی از این نوشته ها، ضمن طرح اراجیفی که کرارا در مورد این خانم خبرنگار نوشته شده، باند رجوی متواضع معرفی شده و آن را مبارزی در بالاترین مدار و آنهم در سطح جهان معرفی کرده اند.

در نوشته ی اخیر، ادعا شده که مجاهدین ابدا اهل تعریف از خود نیستند و این بیش ازهر چیز تهمت بزرگی در حق خود آنهاست.
آیا می شود که با وجود این ضعف عمیق پایگاه اجتماعی که میزان آن سال به سال به طرف صفر گرایش داشته خود را آلترناتیو دانست و آنگاه ادعا کرد که ماها اهل تعریف ازخودمان نیستیم؟

تنها کسانی می توانند این حرف را بزنند که دروغگوهای وقیحی باشند وگرنه انسان نرمال با زدن این تهمت ها به خودِ خویشتن، این گونه به عزت نفس خود بی احترامی نمی کند.
مرید مورد نظر رجوی درتوجیه اینکه چرا کودکان مجاهدین به خارج از کشور و به دور از دسترس پدران و مادران خود منتقل شده بودند، می گوید که درجنگ صدام برعلیه ایران هم قاعده چنین بوده و او شاهد بوده که بچه ها به کوه ها و روستاهای خارج از شهرها فرستاده می شدند تا از گزند بمباران های صدام درامان بمانند و…

اما در کنار استثناهای غیر قابل اعتنایی که در این ادعا وجود دارد، ما شاهد دایر بودن تمامی کلاس های درسی در ایران بودیم و حتی به خوبی به یاد داریم که بر سر دخترکان میانه ای در کلاس درس چه آمد و چه نوگل های شکفته شده ای بر اثر یک بمباران بی مورد و جنایتکارانه پر پر شدند.

وانگهی، در جنگ مربوط به کویت که با شیطنت آمریکا بپا شده بود، رجوی پرچم سفید بر فراز پایگاه های خود زده و اعلام تسلیم شدن کرده بود و هواپیماهای آمریکا هیچ عملیاتی بر روی این پایگاه ها انجام ندادند و خود رجوی قبلا هم اعلام کرده بود که هیچ تعرضی به پایگاه های تحت امر او صورت نخواهد گرفت و بنابراین علت اعزام کودکان مجاهدین، چیز دیگری به نام ازهم پاشاندن خانواده ها و مجبور کردن والدین این کودکان معصوم به این امر بود که با بچه های خود مشغول نشده و تمام وجود خود را صرف عبودیت از رجوی کنند تا تزهای ضدانسانی این خودشیفته لاعلاج، تنها چیزهایی باشند که در تشکیلات رجوی ساری و جاری باشد و با این وضع به وجود آمده، این انسان نمای بی رحم و شهوتران بتواند دهان هر جنبنده ای را گرفته و در تداوم کار براحتی بتواند حرمسرای هزار و یک شب گونه اش را دایر نماید.

در جای دیگری از این نوشته منسوب به یکی از گماشتگان رجوی ادعا شده که کودکان بازگردانده به عراق دارای وکیل بودند و این طور نبود که سازمان آنها را با زور و تطمیع به عراق برده باشد.
جواب ساده این حرف به غایت دروغ این است که این وکلا نه وکلای این کودکان تبدیل به نوجوان شده، بلکه وکلای حامی تمایلات ضد بشری رجوی بودند و اقدامات آنها نه در راستای حفظ جان و حقوق این نورسان، بلکه به نفع خواسته های رجوی بود.

به عبارت دیگر، طبیعی بود که این وکلا از کسی تبعیت کنند که پول به آنها می داد و مسلما این کودکان نبودند که دارای امکانات مالی مربوط به تامین حقوق وکلا داشته باشند و طبیعی است که وکلا، نمی توانستند موکل این کودکان بیچاره باشند.

در پایان لازم است تصریح شود که ذکر دوباره این موضوع که کودک ربایی های رجوی ابدا قابل توجیه نیست و رجوی بخاطر این کار باید تحت تعقیب مراجع قضایی باشد و کار افراد وارد شده برای این توجیهات هیچ ثمری در جهت خلاص کردن یقه رجوی از تبعات این جنایتش باشد، ندارد.

از این روست که شهادت دادن افراد جدا شده از باند رجوی، از ارزش والایی برخوردار بوده و همه ی آنها از این بابت یک دست مریزاد درست و حسابی از انسان های با وجدان و مخصوصا از اعضای خانواده هایی که فرزندانشان هنوز موفق به خلاصی از دالان های پر پیچ و خم اسارتگاه های رجوی نشده اند، طلبکارند.

یادداشت از: نوید – انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32326

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی