• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

برگزاری دادگاه «نوری» در آلبانی ثابت کرد اعضای فرقه رجوی هویت ندارند / آنچه «ابراهیم سعیدی» غلام رجوی ناخواسته اعتراف کرد

  • کد خبر : 32244
  • 01 دسامبر 2021 - 10:04

حکایت برگزاری دادگاه حمید نوری در آلبانی نمونه ای از فرار رو به جلوی رهبران فرقه رجوی بود. این دادگاه نشان داد که اعضای فرقه در آلبانی هویت حقیقی نداشته و در نتیجه پاسپورت و امکان سفر ندارند.

به گزارش فراق، صالحی از انجمن نجات مرکز مازندران طی یادداشتی در این باره نوشت: محل برگزاری این دادگاه در کشور سوئد بود اما به دلیل اینکه اعضای فرقه بخاطر سیاست رجوی ها، بی هویت و فاقد مدرک قابل قبول برای تردد به خارج از آلبانی می باشند، موقتاً دادگاه به کشور آلبانی منتقل شد تا این اعضاء بتوانند در آن شرکت کنند.

رجوی ها با دستگاه دروغ پرداز تبلیغاتی خود این حرکت را به عنوان یک پیروزی جلوه دادند اما حقیقت این است که این امر نشان دهنده مناسبات فرقه ای و کارشکنی رجوی ها در مسیر دسترسی اعضاء به مدارک هویتی و قانونی شان است تا از این طریق در مسیر جدایی آنها به خیال خود سنگ اندازی کنند.

چندی پیش یکی از مسئولین فرقه به نام ابراهیم سعیدی در مصاحبه با سایت فرقه از توطئه رجوی ها برای ممانعت از احراز هویت مستقل اعضای فرقه پرده برداشت و ناخواسته افشا نمود که کمیساریا قبل از انتقال اعضای فرقه به آلبانی، طبق سیاستش خواهان دادن پناهندگی به تک تک اعضای فرقه و انتقال آنها به کشورهای مختلف بود. اما رجوی ها این طرح را ناکام گذاشتند و لابد در ازای قول هایی که به اربابان غربی خود دادند، انتقال جمعی اعضاء به آلبانی و ندادن کارت پناهندگی به آنان را به دست آوردند. اینکه رجوی ها در مسیر احراز هویت مستقل اعضا کارشکنی کردند به این دلیل بود که هویت مستقل و قانونی برای اعضاء، بی شک جدایی و رهایی آنان را تسریع می کرد. فرد ذکر شده به طور مشخص این جمله را گفت: «مجاهدین تحت رهبری مریم رجوی سیاست کمیساریا که برای قبول پناهندگی شرط جدایی هر مجاهدی از سازمانش رو مطرح کرده بود کنار زدند.»

طنز تلخ این است که سر تا ته این فرقه نزدیک به دو هزار نفر است که به ادعای سران فرقه هزار نفرشان یعنی نصف آنها زندانی آزاد شده بودند. معنای این حرف این است که آن هزار نفر در ایران با آن که مخالف جمهوری اسلامی بودند از زندان آزاد شدند اما در فرقه رجوی با اینکه این افراد عضو فرقه و نه مخالف آن هستند، نمی توانند از این فرقه جدا شده و آزاد شوند.

فرقه رجوی فرقه ای است که اعضای آن برای جداشدن باید فرار کنند. ملاقات با خانواده هایشان رد کردن مرز سرخ رجوی هاست و در صورت ابراز چنین خواستی، خائن محسوب می شوند. دسترسی به رادیو و تلویزیون و دیگر وسایل ارتباط جمعی در این فرقه غیر ممکن است و هیچ وسیله ارتباطی برای تماس اعضاء با خانواده های شان در دسترس نیست مگر آن که رجوی ها برای منافع خودشان و برای یک کار خاص اجازه تماس بدهند. در عوض تا دل تان بخواهد در این فرقه اعضاء آزاد هستند که از رجوی و مریم قجر تمجید کنند. عکس های آنها در تمام اتاق ها و سالن ها به وفور نصب می شود. تا دلتان بخواهد برای اعضاء نشستهای مختلف اعم از نشست دیگ، نشست عملیات جاری، نشست غسل هفتگی و … که در آن شخصیت اعضاء خرد می شود برگزار می کنند و در زمینه از بین بردن شخصیت اعضاء هیچ محدودیتی وجود ندارد.

چون تمام وجوه این فرقه ضد انسانی و ضد بشری می‌باشد، رجوی ها هر ترفندی که بزنند تنها نتیجه ای که برای شان به بار خواهد آورد آبرو ریزی بیشتر است و بس؛ همانطور که این دادگاه ثایبت کرد که این فرقه اعضاء را بی هویت نموده است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32244

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی