• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

یکی از زنان مقطوع‌النسل شده توسط رجوی دنبال جمع آوری امضاء علیه روزنامه‌نگار مستقل آلمانی

  • کد خبر : 32242
  • 01 دسامبر 2021 - 10:04

یکی از زنان مقطوع النسل شده توسط رجوی، مأموریت یافت تا علیه روزنامه‌نگار مستقل آلمانی، امضاء جمع‌آوری کند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، به دنبال انتشار شرح زندگی «امین گل مریمی» یکی از قربانیان فرقه رجوی در نشریه معروف آلمانی، فاطمه همدانی در شهر کلن مشغول رایزنی با برخی اشخاص شده تا علیه «لوییزا هومریش» نویسنده این گزارش موضع گیری کنند.

نکته جالب اینجاست که این زن ذوب شده در ایدئولوژی مریم قجر خود یکی از قربانیان فرقه جنایتکار رجوی بوده و طی یک عمل جراحی در عراق و به دستور مستقیم رجوی رحم و تخمدان‌های زنانه او خارج شده است.

نشریه دی تسایت (به معنای زمان) در تاریخ ۲۶ آبان ۱۴۰۰ مصاحبه ای از «امین گل مریمی» منتشر کرد که در آن به شرح زندگی پردرد این جوان در فرقه رجوی پرداخته شده بود.

گل مریمی در این مصاحبه توضیح داده بود که چگونه در کودکی به همراه مادر و دو برادر دیگرش به عراق و کمپ اشرف برده شد. وی با فراز و نشیب های فراوان در کمپ نظامی بزرگ شد و پس از سال ها رنج و اسارت با اخراج فرقه به کشور آلبانی همراه با دو برادر دیگرش علیرضا و حنیف از این فرصت استفاده کرده و رهایی یافتند.

حال فرقه برای لاپوشانی حقایق برملا شده در مصاحبه امین گل مریمی به دست و پا افتاده و سراسیمه با ساخت یک سری برنامه های اغوا کننده سعی دارد تا کودک دزدی، قاچاق انسان و آدم ربایی ها را درون خود انکار کند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32242

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!