• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

افتخار فرقه رجوی به آتش زدن درب انجمن حمایت از زندانیان در زاهدان / تشخیص ندادن «انجمن حمایت از زندانیان» از «سازمان زندان ها» توسط کانون‌ خرگوشی رجوی + فیلم

  • کد خبر : 32123
  • 23 نوامبر 2021 - 12:55

عناصر فریب خورده توسط فرقه رجوی، درب یک انجمن حمایت از زندانیان و خانواده های زندانی در زاهدان را به آتش کشیدند و به آن افتخار کردند.

به گزارش فراق، تبلیغات‌چی‌های فرقه رجوی ۲۵ آبان ماه سال جاری کلیپ این اقدام بی شرمانه و البته احمقانه خود را در شبکه های مجازی منتشر و با افتخار و دروغ آن را به عنوان عملیات به آتش کشیدن سازمان زندان های زاهدان عنوان کردند.

به نوشته انجمن نجات مرکز سیستان و بلوچستان، فرقه منحوس رجوی همیشه سعی در بزرگ نمایی اقدامات کاهلانه خود دارد. آن ها در نهایت بزدلی و ترس عده ای فریب خورده را برای آتش کشیدن تابلوهای مربوط به کانون های بسیج ادارات، مدارس و همچنین سردرب اماکن دولتی و خصوصی اجیر می کنند و در حالی که تمام توانشان در حد آتش کشیدن همین درب و سردرب هاست با تیترهای بزرگ تر از قواره شان اعلام می کنند پایگاه و یا فلان مجموعه را به آتش کشیده اند.

این اولین بار نیست که کوردلان فرقه منفور رجوی دست به اقدامات شنیع در زاهدان می زنند و اماکن غیر دولتی را هدف اقداماتشان قرار می دهند.

چندی پیش تابلوی سر درب یک دارالقران زیر مجموعه مسجد امام محمدباقر(ع) را آتش زدند و این بار درب یک انجمن حمایتی از زندانیان و خانواده هاشان را.

این اقدامات کور سندی است بر افشای دروغ بزرگ رهبران این فرقه که مدعی هستند در جریان ترورهای دهه۶۰ فقط مسئولین دولتی را هدف قرار می دادند و هیچ فرد عادی در میانشان ترور نشد.

وقتی این قدر احمقانه و ناشیانه یک انجمن خصوصی حمایتی را با دیدن نام سازمان زندان ها در گوشه‌ای از سردربش هدف اقدامات متوحشانه قرار می دهند چطور ممکن است در آن برهه مردم عادی که پوشش و ظاهر مذهبی داشتند را ترور نکرده باشند؟ امروز، در قرن ۲۱  و با وجود این همه ابزار رسانه ای اینطور دروغ می گویند. خود ابلهشان هم متوجه نیستند که دارند گاف می دهند.

در حالیکه کلیپ شان کاملاً گویای آتش کشیدن درب یک انجمن حمایتی است، اینطوراحمقانه، آن را آتش کشیدن سازمان زندان های زاهدان می نامند. پس چطور ادعایشان در کتمان جنایات قتل عام هزاران بی گناه در سالهای دهه ۶۰ را باور کنیم؟

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32123

نوشته های مشابه

25آوریل
اظهارات عضو عالی‌رتبه ساواک در مورد همکاری مسعود رجوی با ساواک
سند مهم منتشرشده در یازدهمین جلسۀ دادگاه سرکردگان فرقه رجوی

اظهارات عضو عالی‌رتبه ساواک در مورد همکاری مسعود رجوی با ساواک

21آوریل
عوامل رجوی در دهه ۶۰ چه کسانی را ترور می‌کردند؟!
مروری بر جنایات داعشی‌های دهه ۶۰

عوامل رجوی در دهه ۶۰ چه کسانی را ترور می‌کردند؟!