• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

خورشید جداشدگان و خانواده‌های چشم انتظار به زودی بیرون خواهد آمد

  • کد خبر : 31907
  • 07 نوامبر 2021 - 11:40

«یقین داشته باشید خورشید عالم تاب جداشدگان و خانواده های چشم انتظار به زودی با حکم صادره از پس ابرهای تیره آسمان غبار آلود رجوی بیرون خواهد آمد و روز پاسخگویی شما جنایتکاران بسیار نزدیک است.»

به گزارش فراق، انجمن نجات مرکز زنجان با انتشار یادداشتی نوشت: از اسفند ماه سال ۱۳۹۹ که پرونده تعداد ۴۲ تن از جدا شدگان بدلیل شکایت علیه سرکردگان فرقه بد نام رجوی در شعبه ۵۵ دادگاه روابط بین الملل تهران مطرح گردید، شیاد بزرگ “مسعود رجوی” دقیقا چون تیرش به سنگ خورده بود، تاب و توان نیاورد و در پایان روز اول جلسه دادگاه با الدورم بلدورم پس از سالها مخفی شدن در سیاهی با صدای نحیفی که از ته قبر می آمد شاکیان را تهدید به حذف فیزیکی و ترور کرد و حتی با انتشار بیانیه رسمی نسبت به شکایت شاکیان واکنش نشان داد.

پس از آن به رغم اینکه حکم قطعیت یافت و به دادگاه بین المللی ارجاع گردید و بشدت از جانب خانواده های اعضای گرفتار و سایر جداشدگان در داخل و خارج از کشور مورد حمایت قرار گرفت و تعداد بسیار زیادی نامه در این خصوص به دفتر دادستان دیوان کیفری لاهه در حال ارسال می باشد، فرقه جنایتکار رجوی و به خصوص مریم قجر با خفت تمام در سکوت معنا داری فرو رفته است و به غیر از واکنش جنون آمیز رجوی در ابتدای کار و برخی تشبثات مشابه تا کنون هیچگونه موضع گیری رسمی در این خصوص از آنها دیده نشده است.

صد البته این مهم به این معنا است که شکایت و خواسته اعضای جدا شده در قالب شاکی کاملا به حق و درست بوده و فرقه هیچگونه جوابی برای بیان ندارد. نکته مهم دیگر اینکه، با توجه به اینکه مریم قجر در اروپا تلاش می کند تا با اقدامات پوششی همچون دادگاه حمید نوری، شوهای تلویزیونی اخیر در واشنگتن و استفاده ابزاری از بازنشستگان و از کار افتادگانی همچون مایک پنس چهره واقعی و کریه ضد انسانی خود را مخفی نماید لذا صدور حکم محکومیت اخیر شاکیان علیه فرقه رجوی، تمامی نقشه های شوم ایادی این فرقه ارتجاعی را بر ملاء خواهد کرد و دست خون آلود سران باند را در مجامع بین المللی و آمریکایی رو خواهد کرد . لذا از کوچکترین اظهار نظر و اتخاذ موضع عاجز و درمانده شده اند .

در این خصوص ادعاهای آنها را به خودشان یاد آوری می کنیم. مگر می شود خورشید را پشت ابر مخفی کرد؟ نه هرگز. یقین داشته باشید خورشید عالم تاب جدا شدگان و خانواده های چشم انتظار بزودی با حکم صادره از پس ابرهای تیره آسمان غبار آلود رجوی بیرون خواهد آمد و روز پاسخگویی شما جنایتکاران بسیار نزدیک است. به امید پیروزی خانواده های چشم انتظار و نجات یافتگان از فرقه جهنمی رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31907

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی