• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

تروریستی که اسلام شناس شد

  • کد خبر : 3183
  • 11 جولای 2015 - 12:52

تروریستی که اسلام شناس شد

11703198_719793904814096_8506009856813618960_n

حتی بزدل ترین و نامردترین رهبران نیز سعی می کنند در مواقع خطر برای گروه تحت امر خود سینه سپر کنند و مسئولیت اقدامات خود را بپذیرند.
خاصیت نفاق همواره این است که در پشت ارزشها و آرمان های مقدس مخفی می شود و برای رسیدن به منافع پست و حیوانی خود دم از ارزش ها و اصولی می زند که نه تنها هیچگاه به آنها اعتقاد نداشته بلکه هر زمان که توانسته آنها را نیز زیر پا گذاشته است.
مریم قجر سرکرده گروهک تروریستی منافقین (البته با احتساب مسعود رجوی به عنوان یک مرده، چرا که دیگر بود و نبودش فرقی نمی کند) دقیقا بر اساس این ویژگی نفاق عمل می کند.
قجر شنبه در کنفرانس موسوم به« اسلام دمکراتیک و بردبار علیه اسلام دمکراتیک و بردبار علیه ارتجاع و بنیادگرایی» باز طبق معمول از مسائلی دم زد که هرگز به آنها اعتقاد نداشته است. جای مضحک این کنفرانس این بود که مریم قجر تروریست سرشناس بین المللی و قاتل هزاران زن و مرد مسلمان در ایران و عراق و یاور تروریستها در سوریه و حقوق بگیر صهیونیستها و سعودی‌ها در کسوت یک اسلام شناس ظاهر شده و مدعی می شود که فهم او از اسلام درست است.
وی باز در این نمایش مدعی شد که نظام جمهوری اسلامی «پدر خوانده داعش و بوکوحرام است» و ایران نماینده اسلام ارتجاعی و منافقین نماینده اسلام رحمانی هستند. افاضات مریم قجر وقتی رنگ و بوی جالبی می‌گیرد که وی از قول مسعود رجوی تحت عنوان خنده دار« رهبر مقاومت» نقل قول می کند که«این دو اسلام، یکی رحمت و مغفرت و رهایی است، دیگری پلیدی و سنگدلی… یکی مبتنی بر‌جهل و اجبار! دیگری بر‌اساس آزادی و اختیار!!! این یکی پیام‌آور ظلمات است و آن ‌یکی پرچمدار آزادی »
عنوان رهبر مقاومت دیگر واقعا برای مسعود رجوی یک عنوان مضحک شده است که همه از شنیدن آن فقط لبخند می زنند. حتی بزدل ترین و نامردترین رهبران نیز سعی می کنند در مواقع خطر برای گروه تحت امر خود سینه سپر کنند و مسئولیت اقدامات خود را بپذیرند نه این که مثل مسعود رجوی همیشه سر بزنگاه‌ها فرار را بر قرار ترجیح دهند.
و اما در مورد افاضات مریم قجر، در اینکه دو نوع اسلام در روی کره زمین وجود دارد شکی نیست! اما سئوال اینجاست که اگر ایران پدرخوانده داعش و تروریستهای تکفیری است پس چرا برا اساس اسناد ویکی لیکس منافقین با داعش و تروریستهای ارتش به اصطلاح آزاد همکاری می‌کنند؟ چرا منافقین خود را مواجب بگیر رژیم وهابی آل سعود کرده است؟ و باز مریم قجر چگونه خود را اسلام شناس می داند در حالی که اکثر کسانی را که گروهک جنایتکار تحت امر وی قتل عام کرده اند مسلمان بوده اند؟

شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ – پایانی برپایان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3183

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم