• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

دشمنی دار و دسته رجوی با مردم ایران و حکایت گنجشک‌های درنده

  • کد خبر : 31829
  • 01 نوامبر 2021 - 8:35

چند روز پیش دشمنان کشور ما (ایران) در یک عملیات سایبری به زیر ساخت های سوخت رسانی حمله کردند. بنا به گفته حمله کنندگان سایبری که از اسرائیل، آمریکا و عربستان سعودی صدایشان شنیده می شود، هدف از حمله سایبری به زیرساخت های پمپ بنزین ها ایجاد نارضایتی درمردم و به خیابان کشاندن آنها بوده است.

در همین حال در کمپ های خائنین جشن و سرور برپاست، چرا که توانستند مقداری مردم ایران را به رنج و سختی بکشانند.

این اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود که خائنین از درد و رنج و آلام مردم ایران به جشن و شادی می پردازد و مثل عنتر بالا و پائین می پرند. به یاد داشته باشیم همین عناصر مفلوک و بی وطن، همان هایی بودند که در وقایع آبان ۹۸ با تحریک احساسات جوانان حوادث آن سال را رقم زدند. آنچه امروز می بینیم نمایشی واقعی از چهره کثیف این خائنین است که به زبان خودشان بیان می کنند.

بارها گفته ایم و باز هم می گوییم، اپوزوسیون جعلی که تشکیل شده از سازمان مجاهدین خلق، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان و چپ های در سایه عموسام عناصر مفلوکی هستند که در درجه نخست با کشور ایران و با مردم ایران می جنگند. برای فهم این موضوع کافیست سری بزنید به دهها شبکه ضد ایرانی همچون ایران اینترنشنال، من و تو و … و مصاحبه های آنها که چگونه با قدردانی از اسرائیل بابت عملیات سایبری ابراز خوشحالی می کنند و نکته جالب اینجاست برای توجیه این کثافتکاریشان می گویند مردم ایران دوست دارند پمپ بنزین ها بسته شود و ضرر مادی ببینند.

فرقه رجوی استاد بزرگ این خائنین که رسوای عالم و آدم است  و همچنان در غار رهبر عقیدتی گیر افتاده است، با پخش فیلم هایی از پمپ بنزین های خالی و یا ترافیک شدید در پمپ بنزین ها تبلیغ می کنند که مردم معترض حکومت شده اند که بنزین ما کو؟ حماقت و کله پوکی این افراد به گونه ای است که حتی یک بچه هم می تواند بفهمد که مشکل پیش آمده به خاطر حمله سایبری بوده و نه چیز دیگر در نتیجه مردم برخلاف آبان ۹۸ هوشیارانه وارد شدند و نقشه کثیف این بی وطن ها را خنثی کردند.

همانگونه که بارها گفته ایم تمام حرکات این بی وطن ها همان قماشی که در بالا ذکر شد در یک اطاق فکر مشترک سازماندهی می شود و سازمان دهنده آنها نیز اندیشکده های صهیونیستی، سعودی و آمریکائی هستند. مجاهدین خلق، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان اگرچه باهم متفاوتند اما از یک مغز مشترک پیروی می کنند. نوک پیکان همه حملات نیز در درجه نخست مردم هستند. برای فهم این موضوع کافیست به تحریم هائی که در سالیان گذشته اعمال شده بنگریم. تحریم داروهای ضروری برای بیماران خاص همچون بیماران پروانه ای، تحریم داروهای سرطان و دهها تحریم داروئی دیگر از جمله دستگاه های تنفسی برای مبارزه با کوید ۱۹٫ تمامی این تحریم ها با مشاوره همین خائنین ضد ایرانی به اندیشکده های صهیونیستی و آمریکائی صورت گرفته است. هدف یک تا صد این نوع تحریم ها هم فشار اقتصادی و داروئی به مردم است تا مردم را وادار به خیابان آمدن کنند. در حمله سایبری به زیرساخت های پمپ بنزین ها هم همین نیت دنبال شده است.

یک مقام آمریکائی سالها پیش گفته بود هر کار کثیفی که ما نتوانیم انجام دهیم به سازمان مجاهدین خلق می سپاریم. این یک واقعیت است که به اثبات رسیده و نیازی نیست مقام آمریکائی بگوید. مسعود رجوی از وقتی که فهمید دیگر هرگز به تاکید هزار باره می گویم هرگز و هرگز پایش به ایران نخواهد رسید، دست به هر کثافتکاری زد. تاریخ ایران زمین کمتر موجودی مثل او را به خود دیده است. جنگ اصلی امروز رجوی و دار و دسته ا ش با مردم ایران و کشورایران است. رجوی با خود می اندیشد وقتی آب از سرش گذشته دیگر فرقی نمی کند چه یک وجب باشد یا هزار متر و البته این حکایت در مورد دیگر خائنین نیز صادق است. کله پوک هایی که می خواهند جنگ مسلحانه راه بیاندازند. راهی که مسعود رجوی چهل سال است در باتلاق آن دست و پا میزند و آخرش هم  به اینجا ختم شده که برود زیر دشداشه مرتجع ترین آدمخواران مخفی شود. حداقل خوب است این کله پوک ها بروند از مسعود رجوی عبرت بگیرند. لازم به توضیح است همین الان نه مسعود رجوی و نه مریم رجوی و نه سازمانی به اسم مجاهدین خلق حتی جرات ندارند اسم مبارزه مسلحانه را بیاورند. این که چیزی نیست سازمان مجاهدین خلق صدها نیروی سایبری دارد که حتی جرات ندارد اسم مجاهدین خلق را بیاورد بقیه پیشکش.

اما نکته دیگر که از همه جالبتر است اسم این گروه مثلا هکر سایبری است که اسم خود را گذاشته اند گنجشک های درنده. واقعا که قسمت دوم اسم شان بسیار برازنده شان است و در درنده بودن این جماعت شکی وجود ندارد. اسم پرنده نجیب و زیبا و قاطی کردن اسم این پرنده نجیب با یک حیوان درنده این هم از عجایب جالب در دشمنان ایران و مردم ایران است که آنها را به مضحکه تبدیل می کند.

مردم ایران پس از این همه تجربه به خوبی هوشیار شده اند و فریب گنجشک نماهای درنده را نخواهند خورد. روزگار شارلاطانیسم پایان یافته است. با هوشیاری مردم ایران همه ترفندها به شکست می انجامد و مردم ایران پیروز میدان خواهند بود.

یادداشت از: منصور نظری – پاریس

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31829