• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

همه تروریست ها در یک جبهه قرار دارند

  • کد خبر : 3180
  • 11 جولای 2015 - 12:45

همه تروریست ها در یک جبهه قرار دارند11695937_717145081745645_3106833666949567462_n

منافقین تروریست های سوری را رزمنده می‌نامند و آنها نیز منافقین را برادران خود خطاب می کنند.
«کمال اللبوانی» از تروریستهای لائیک عضو ائتلاف مخالفان سوری با گروه تروریستی منافقین اعلام همبستگی کرده و پیروزی منافقین و مریم قجر را در نمایش خیمه شب بازی ویلپنت تبریک گفت. البته این تمام بیانیه اللبوانی نیست وی ضمن همبستگی با منافقین حاضر در لیبرتی خواستار اتحاد تروریستهای سوری و تروریستهای منافق برای سرنگونی نظام جممهوری اسلامی نیز شده است.

همبستگی تروریستهای سوری با منافقین موضوع عجیب و تازه‌ای نیست دو طرف بارها در مناسبتهای مختلف از یکدیگر حمایت کرده و سرکردگان جنایتکار دو طرف نیز بارها در فرانسه،اردن و.. با یکدیگر ملاقات کرده‌اند. منافقین تروریست های سوری را رزمنده می‌نامند و آنها نیز منافقین را برادران خود خطاب می کنند.
این اتحاد و نفرت از جمهوری اسلامی هر دو از یک مرکز هدایت می شود. چندی پیش «جروزالم پست» در مورد همین «کمال اللبوانی» که با منافقین اعلام همبستگی کرده نوشت: «کمال اللبوانی یکی از اعضای ائتلاف مخالف سوریه خواستار حمله اسرائیل به ایران و حزب الله شده است. اللبوانی در دیدار با مِندی صفدی عضو دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل این خواسته را مطرح کرد. صفدی دوست نزدیک کمال اللبوانی است .»

کمال اللبوانی شهریور ماه ۹۳ نیز به اراضی اشغالی فلسطین سفر کرد و در کنفرانس موسوم به مبارزه با تروریسم حضور یافت، و با تروریستهایِ بستری در بیمارستان صفد در شمال فلسطین اشغالی ملاقات کرد. رسانه های رژیم صهیونیستی در همان زمان تصاویر دیدار اللبوانی و صفدی عضو دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را منتشر کردند.
العالم نیز درباره سفر «کمال اللبوانی» به سرزمین های اشغالی نوشت: کمال اللبوانی به عنوان نخستین شخص سوری که با مسوولان صهیونیست دیدار می کند، در سفری ۱۰ روزه به فلسطین اشغالی در حاشیه کنفرانس مبارزه با تروریسم، تحت عنوان “چالشهای امنیت ملی اسرائیل” با مسئولان رژیم صهیونیستی دیدار کرد.رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد: “اللبوانی در این سفر، با شماری از وزیران اسراییلی و رهبر اپوزیسیون در اسراییل دیدار کرد”.

سفر تروریستهای سوری و حضور مسعود رجوی اراضی اشغالی حمایت علنی و غیر علنی رژیم صهیونیستی از تروریستهای سوری و گروهک منافقین نشان از این دارد که ترویستها همه در یک جبهه واحد قرار دارندو دشمنی مشترک با ایران و حزب الله نیز دقیقا به خاطر حضور ایران و حزب الله در جبهه مقاومت است.

برگرفته از صفحه پایانی بر پایان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3180

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی