• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مانور دستگاه دروغ پردازی رجوی درباره حکم اعدام / اعتراف مستند از زبان رجوی: حکم درخواست جدایی از سازمان اعدام است

  • کد خبر : 31684
  • 19 اکتبر 2021 - 10:55

چند روزی است که دستگاه تبلیغاتی دروغ پرداز فرقه رجوی ادعا می کند که آنها مخالف حکم «اعدام» هستند اما آیا واقعاً چنین است؟ جواب این سوال خیر است، چرا که رجوی ها بارها و بارها در نشست های مختلف گفتند و در کتابچه ی ضوابط تشکیلاتی این فرقه نیز ثبت کرده بودند که برای برخی از موارد حکم اعدام برای اعضاء وجود دارد.

یکی از این موارد حکم اعدام برای اعضای خواهان جدایی بود. این ضابطه یکی از اهرم های فشار رجوی ها برای قفل کردن اعضای خواهان جدایی و ترساندن بقیه اعضاء نسبت به درخواست جدایی بود. رجوی بارها و بارها گفته بود که حکم کسی که خواهان جدایی از سازمان است «اعدام» می باشد. وی با وقاحت تمام و با تفسیر به رای درباره قرآن می گفت، «ما از سال ۶۰ در جنگ و جهاد با جمهوری اسلامی هستیم و طبق حکم قرآن کسی که میدان جهاد را ترک کند حکمش اعدام است. بنابراین حکم درخواست جدایی از سازمان حکمش اعدام است.»

او بارها و بارها در نشست های درون فرقه فضایی از جداشدن می ساخت که آن را برابر با خیانت به تمام آرمان های دینی و سازمانی و خیانتی نابخشودنی جلوه می داد. آنگاه بعد از مغزشویی و آماده کردن فضا، کاری می کرد که جمعیت برای فرد خواهان جدایی فریاد «اعدام اعدام» سر می دادند.

یکی دیگر از مواردی که به دفعات از سوی رجوی به همه ابلاغ شد و در کتابچه ضوابط تشکیلات هم بود این بود که حکم «زنا» در فرقه «اعدام» است.
اما در بیرون و خارج از مناسبت هم بارها و بارها فرقه رجوی نه تنها از حکم اعدام حمایت نموده بلکه به جمهوری اسلامی و دادگاه های انقلاب انتقاد می کرد که چرا اعدام نمی کنند.

نشریه مجاهد شماره ۳ مرداد ۱۳۵۸ :

نمونه ای دیگر در همان نشریه :

نمونه دیگر : نشریه مجاهد شماره ۱۰۶ آخر دی ماه ۱۳۵۹

علاوه بر موارد فوق، شخص رجوی و دیگر سران این فرقه منجمله مهدی ابریشمچی در طی این سالیان بارها و بارها مخالفان و منتقدان خود را به اعدام تهدید نمودند.
نمونه دیگر مربوط به نشست رجوی در ۱۱ آبان ۱۳۹۳ است که با تحریک او اعضای شرکت کننده در نشست فریاد می زدند: «اسید پاش را باید کشت. چه با تفنگ چه با مُشت.»

در همان نشست ۱۱ آبان ۱۳۹۳ رجوی درباره جداشدگان و منتقدانی که برای باز شدن درب قرارگاه اشرف و امکان انتخاب آزادانه برای اعضای گرفتار و انجام ملاقات آنها با خانواده ها به آقای مالکی نخست وزیر وقت عراق نامه نوشته بودند گفت:

«مزدورهایی که به مالکی نامه نوشتند، … یک به یک باید در برابر عدالت قرار بگیرند و باید به کیفر شایسته و سزاوار خودشون برسند. مشت در مقابل مشت و گلوله در برابر گلوله. مقاومت رهایی‌بخش و ارتش آزادیبخش حق مسلم ملت ماست.» سپس تصویر ۴۵ نفر از جداشدگان و منتقدین فرقه که از نظر رجوی مشمول این حکم هستند در سالن نمایش داده می شود.

نمونه دیگر مربوط به مهدی ابرشمچی است که در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که ایرج مصداقی را به خاطر انتقاداتش از رجوی نابود خواهند کرد.
البته ترورهای کوری که فرقه رجوی بخصوص در دهه شصت انجام می داد، به نوشته خودشان بر اساس احکام اعدامی بود که توسط به اصطلاح «دادگاه خلق» (نام مستعار رجوی و دیگر سران فرقه) صادر می شد.

یادداشت از: صالحی – انجمن نجات مرکز مازندران

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31684

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی