• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

تهدید جداشده‌های فرقه رجوی با انتشار تصاویر از محل سکونتشان در آلبانی

  • کد خبر : 31525
  • 06 اکتبر 2021 - 16:46

فرقه رجوی اخیرا در یکی از سایت های خود به صورت مخفیانه تصاویری از محل زندگی جداشده ها منتشر کرده و نوشته که این ساختمان مرکز جاسوسی است.

به گزارش فراق، بدین وسیله لازم است هشدار داده شود که مسئولیت هر گونه اتفاق و حادثه ای برای این افراد بر عهده پلیس و دستگاه امنیتی کشور آلبانی است و دولت آلبانی باید مستقیما پاسخگو باشد. نقض حریم خصوصی افراد یکی از مصادیق بارز عمل مجرمانه بوده و توسط دادگاه ها قابل پیگیری و پیگرد قانونی است .

انتشار این عکس ها بیانگر جاسوسی چه کسی علیه چه کسی است؟ عکس گرفتن و شناسایی مکان زندگی جداشدگان که دقیقا نقض حریم خصوصی این افراد در اروپا محسوب گشته و شایان پیگرد قانونی می باشد چه مفهومی می تواند داشته باشد؟

از ابتدا مشخص بود که ورود رجوی و سردمداران تروریست پرورشان به کشور آلبانی باعث خواهد شد تا فرقه رجوی احساس امنیت بیشتری کرده و دست باز در اقدامات خود علیه مخالفین داشته باشد .

در همین خصوص خاطر نشان می گردد که اتحادیه اروپا و سفارت آمریکا در آلبانی که از جاده صاف کن های انتقال فرقه رجوی به کشور آلبانی بودند نیز مسئولیت دارند تا مراقب اقدامات تروریستی سازمان مجاهدین خلق به رهبری مسعود رجوی و مریم رجوی باشند. بی تردید اتحادیه اروپا در این خصوص باید به کشور آلبانی هشدار جدی بدهد و کشور آلبانی نباید مامن تروریست های رجوی گردد .

بی شک این گونه اقدامات برای ایجاد فضای رعب و وحشت می باشد تا این پیام به هر کسی که علیه فرقه رجوی فعالیت می نماید رسانده شود که زیر نظر هستند و به موقع علیه آنان وارد عمل خواهند گردید.

به نوشته انجمن نجات، وجود باندها و شبکه های مافیایی و خطرناک هم به دلیل وضعیت بد اقتصادی کشور آلبانی مزید بر علت شده و تهدید جدی علیه جان افراد جدا شده و منتقدین فرقه رجوی محسوب می گردد و خطر مرگ و اقدامات تروریستی علیه جان آنان را چندین برابر افزایش می دهد. این باندها و شبکه‌های مافیایی و تروریستی به خاطر چند دلار یا یورو دست به هر کاری می زنند که با توجه به تاریخچه بسیار نکبت بار فرقه رجوی از آنان هیچ کاری بعید نیست و با به کار گیری باندهای مافیایی به اهداف پلید و تروریستی خود نائل خواهد آمد .

این گونه اقدامات قطعا نشانه ضعف و زبونی سازمان مجاهدین خلق در آلبانی بوده و درماندگی و ناکامی فرقه رجوی در حفظ و کنترل نیروهایش را می رساند. در این خصوص قطعا نجات یافتگان در آلبانی از طریق مراجع قانونی ذی ربط اقدام به طرح شکایت علیه این گونه اعمال غیر قانونی عناصر فرقه رجوی می نمایند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31525