• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
گفت و گو با «بخشعلی علیزاده» به مناسبت چهارمین سال بازگشت وی به آغوش میهن

افراد اسیر در فرقه رجوی به سرعت مسیر زندگی خود را تغییر دهند

  • کد خبر : 31433
  • 29 سپتامبر 2021 - 10:18

عضو نجات یافته از فرقه جنایتکار رجوی گفت: آرزو دارم کسانی که هم اکنون در تشکیلات فرقه رجوی اسیر تفکرات فرقه ای بوده و خود را زندانی کرده اند به خود آمده و به سرعت مسیر زندگی خود را تغییر دهند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، بخشعلی علیزاده ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فراق به مناسبت چهارمین سال بازگشت پیروزمندانه‌ به آغوش مهین، ضمن تشکر از تمام کسانی که برای او پیام تبریک فرستادند، اظهار داشت: اواخر شهریور ماه هر سال برای من تبدیل به یک تاریخ تولد دیگر شده است، یک تاریخ بسیار مهم و حائز اهمیت. امسال هم بیش از هر سال دیگر به این مناسبت شوق و ذوق داشتم، زیرا خداوند در آستانه چهارمین سال بازگشتم به وطن، به من یک فرزند دختر عطا نمود.

وی ادامه داد: خداوند مهربان به من هدیه ای داده است که هر روز، هر ساعت و هر لحظه با دیدنش احساس شکوفایی و ذوق بیکران دارم و به جد آن را معجزه می دانم.

علیزاده تصریح کرد: از صمیم قلب آرزو دارم هر کدام از کسانی که هم اکنون در تشکیلات فرقه رجوی اسیر طرز تفکرات رجوی بوده و خود را زندانی کرده اند و در جرم و جنایت های رجوی به صورت ناخواسته شریک او گشتند به خود آمده و به سرعت مسیر زندگی خود را تغییر دهند.

این عضو فعال انجمن نجات با اشاره به مفهوم و برداشت غلط از زندگی در زندان های رجوی گفت: زندگی واقعی نشستن در کنار عزیزانمان است تا با وجود آن ها به لحظات خوش زندگی لبخند بزنیم و خدا را شکرگذار باشیم.

پایگاه خبری-تحلیلی فراق ضمن تبریک این مناسبت به آقای علیزاده آرزو می نماید تمام خانواده های چشم انتظار به زودی جشن دیدار با عزیزانشان را برگزار نمایند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31433