• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
ثریا عبداللهی، مسئول تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی:

دولت آلبانی به ندای خانواده‌های دردمند پاسخ فوری دهد

  • کد خبر : 31252
  • 14 سپتامبر 2021 - 13:13

مسئول تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» خواستار پاسخگویی دولت آلبانی به ندای خانواده‌های دردمند شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، ثریا عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار فراق اظهار داشت: ما خانواده‌های چشم انتظار با گذر از سال‌های بسیار تلخ انتظار خواستار حمایت و همکاری فوری دولت آلبانی در راستای دیدار و ارتباط با عزیزانمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های اسیران فرقه رجوی سالهاست از دیدار با فرزندانشان محروم شدند، افزود: این خانواده‌ها فقط خواستار دیدار با عزیزانشان بوده و با وحدت و همدلی از هیچ کوششی برای رسیدن به این منظور فروگذار نیستند.

عبداللهی با اشاره به اینکه سران فرقه پلید رجوی هر گونه ارتباط اعضا با خانواده را ممنوع و مرز سرخ اعلام کردند، گفت: تلاش برای دیدار و ارتباط خانواده ها به خصوص مادران با فرزندان اسیر خود در آلبانی جزو اولویت های اصلی این تشکل است.

او تصریح کرد: برای این منظور نامه نگاری های متعددی با کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، دبیر کل سازمان ملل و صلیب سرخ انجام شده و از آنها خواستیم که در برابر مسئولیت جهانی خود متعهد باشند.

این مادر پرتلاش در بخش دیگری از سخنان خود حمایت تشکل مادران از افراد جداشده را یادآور شد و افزود: مادران رنج دیده، افراد جداشده را چون فرزندان خود می دانند و به غیرت و شهامت این افراد درود می فرستند.   

مسئول تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی در پایان اظهار امیدواری کرد تا دولت آلبانی هر چه سریعتر مقدمات ارتباط خانواده‌ها با اسیران در بند فرقه جنایتکار رجوی را فراهم سازد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31252