• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

رجوی‌ها هیچ وقت نتوانستند درباره این اسناد پاسخ بدهند + اسناد

  • کد خبر : 31012
  • 30 آگوست 2021 - 11:44

رجوی‌ها امسال نیز جرأت نکردند به موضوع اعدام کادر مرکزی در سال۵۰ و دلیل زنده ماندن رجوی خائن بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، اخیرا نوشتاری با محتوای ضربه ساواک به فرقه رجوی در شهریور۱۳۵۰ در سایت‌های زنجیره‌ای فرقه منتشر شده است. 

رجوی‌ها با وقاحت و دروغگویی همیشگی، واقعیات اصلی در مورد دستگیری اعضا و همکاری های رجوی خائن با ساواک را کتمان و ماستمالی نموده اند.

شهریور سال۱۳۵۰ یادآور ضربه ساواک به سازمان مجاهدین اولیه است که نزدیک به ۹۰ درصد آنها به همراه اعضای مرکزی دستگیر می شوند. پس از مدتی ۱۰ عضو کادر مرکزی همه به جز مسعود رجوی اعدام می‌گردند.

در آن متن کذایی با وقاحتی تمام به بزرگترین واقعه آن سال یعنی اعدام ۱۰ کادر مرکزی اشاره نمی شود تا بتوانند بدون نام بردن از رجوی، همکاری و عفوش از اعدام توسط ساواک را کتمان کنند.

بر اساس مدارک مستند به دست آمده از ساواک در جریان دستگیری اعضای سازمان مجاهدین (فرقه رجوی) مسعود رجوی از ترس جانش در زندان به همکاری گسترده با ساواک مبادرت می کند. او با لو دادن خانه های تیمی که منجر به دستگیری اعضای باقیمانده شد، با نشان دادن حسن خلق از مجازات اعدام و مرگ می گریزد و به حبس ابد محکوم می شود در حالی که همان سال تعداد زیادی از اعضای سازمان مجاهدین اولیه اعدام می‌گردند.

در سندهای رسمی باقیمانده از ساواک دست خط اعترافات رجوی، لو دادن خانه های تیمی و تشویق ارتشبد نصیری رئیس ساواک از وی باقیمانده است؛ مدارک مستندی که باعث رسوایی و خفقان گرفتن باند رجوی می شود. رجوی هیچ وقت نتوانست آنها را انکار کند و از سر درماندگی و زبونی، امسال نیز جرأت نکردند به موضوع اعدام کادر مرکزی در سال۵۰ و دلیل زنده ماندن رجوی خائن بپردازند.

به ضمیمه اسناد  ارتباط و همکاری رجوی با ساواک یک بار دیگر منتشر می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31012