• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سعید بهبهانی و شلواری که به سیمای رجوی پایین کشیده شد

  • کد خبر : 30984
  • 29 آگوست 2021 - 9:41

مزدوران فرقه رجوی، مدتی است که در مقابل دادگاه «حمید نوری» در سوئد تجمع نموده و با سیاست های فریب فرقه‌ای سعی در اغوای افکارعمومی دارند.

به گزارش فراق، این مزدوران همچنین با شعار همیشگی «مزدور برو گمشو» با هر کسی که جریان کثیف رجوی را شناخته و به آنها معترض می شود نیز برخورد می کنند.

در ادامه این تجمع ها سعید بهبهانی، ساکن سوئد و یکی از این منتقدین وقتی در مقابل یک فحش رکیک از سوی مزدوران فرقه قرار می گیرد در یک حرکت اعتراضی شلوار خود را به سمت آنها پایین می کشد. البته حرکت اعتراضی وی بلافاصله با برخورد پلیس محلی که با تجمع کنندگان هماهنگ بودند مواجه می‌گردد.

اقدام عاجل پلیس های غربی در این مورد در حالی جالب به نظر می رسد که ما در موارد گسترده از جمله حمله به رای دهندگان ایرانی در جریان انتخابات ریاست جمهوری ایران در کشورهای اروپایی شاهد عدم حضور فعال این ماموران بودیم و البته این موضوع در جای خود قابل بحث و تامل بوده و خارج از حوصله این وجیزه است.

اما نکته جالب در حرکت اعتراض مجری شبکه تلویزیونی میهن تی وی آنجا بود که مزدوران قلم به دست رجوی از این حرکت ذوق مرگ شده و با نگارش ده‌ها مقاله آن را به نظام ایران نسبت دادند. حرکت اعتراضی سعید بهبهانی اگر چه با فرهنگ ایرانی مطابقت ندارد اما اینکه مزدوران فرقه رجوی چگونه با آموزش های ایدئولوژیک و مغزشویی توانستند وی را وادار به چنین حرکتی نمایند مهم است.

قطعا این عربده‌کشان می دانند که مسعود رجوی چگونه هزار زن اشرفی را بدون رعایت مسائل شرعی آن هم در یک شب به عقد خود درآورده است. آنها حتما از خیانت ها و جنایت های رجوی در حق اعضا و خانواده ایشان به خوبی آگاهند اما این ذات پلید رجوی است که با تاکتیک های مخرب افراد را تحریک نموده و از همین راه به او ضربه می زند. آنها منتقدین خود را با انواع روش ها سرکوب می کنند تا وی دیگر نتواند انگیزه کافی برای افشاگری یا انتقاد داشته باشد. آنچه مسلم است سران فرقه رجوی به هیچ وجه ناراحت از شلوار کشیده شده بهبهانی نیستند بلکه هدف آنها ادامه حیات خفت بار در جوامع اروپایی به ازای مزدوریشان بوده اما باید گفت دوران شیادی به پایان رسیده و مردم ایران جز نفرت هیچ حسی درباره نام این فسیل شده‌ها ندارند.

یادداشت از: محمدجواد نوع پرور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30984

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی