• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رجوی درمانده و ۴۰ سال توهم سرنگونی

  • کد خبر : 30782
  • 24 جولای 2021 - 5:01

رجوی درمانده پا به گور پس از ۴۰ سال همچنان در حسرت و توهم رسیدن به قدرت با الگویی شبیه به انقلاب بزرگ ۵۷ است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، رجوی آنقدر خنگ و عقب مانده است که با این همه ادعا نمی تواند درک کند، انقلاب شکوهمند مردم ایران در سال۱۳۵۷ به رهبری امام خمینی(ره) در حالی رخ داد که با پشتوانه عظیم صبر و پایداری مردم و سران مذهبی از دهه ۱۳۲۰به شکوفایی و اعتلا رسید که به گواه روشنفکران و اندیشمندان بین المللی، انقلابی نه برای نان و آب و نه برای اقتصاد بلکه انقلابی فرهنگی بود. هدفی که نه این کوتوله خائن و نه سایر معاندین بعد از چهار دهه نمی خواهند درک کنند.

آنها با پدیدار شدن هر مشکل اقتصادی و اعتراض به حق، ظالمانه باعث پایمال شدن حقوق و آزادی مردم می شوند و راه درست و صحیح اعتراضات مدنی را به انحراف می‌کشند و به دنبال هرج و مرج و گرد و خاک کردن هستند.

مردم ایران علی رغم این که در زیر ستم مضاعف پهلوی بودند و مشکلات اقتصادی هم داشتند ولی برترین خواسته آنها در انقلاب شکوهمند بهمن ۵۷ هویت خواهی و اعتلای فرهنگ ایرانی و اسلامی بود. هویت و فرهنگی که با حفظ تمام مرزهای ایران و حفظ سربلندی غرور و عزت نفس آنان عجین است.

این در حالی است که با مشکلات اقتصادی صبورانه کنار می آیند و اعتراض ها بدون سفسطه دشمنان هم به گوش خواهد رسید. در این مقاطع است که بیشتر جای دوست و دشمن عیان می شود.

چرا که مشکلات اقتصادی کم و بیش همیشه بوده و هست.

راه حل اغتشاش ضربه به اموال عمومی و کمک گرفتن از اجانب نیست. راه حل به دست گرفتن اسلحه و تجزیه طلبی نیست.

حالا متاسفانه این رجوی خائن هر زمان اتفاقی می افتد از گور سرش را بلند می کند و یاوه ای می بافد. او خام خیالانه به دنبال توهم چهل ساله و عقده هایش است که شاید اعتراضات منجر به قدرت طلبی و دیده شدن او شود.

مردم فهیم خوزستان و سایر خطه های ایران زمین به خوبی می دانند اگر کسانی به فکر دردهای آنها هستند راه حلی می دهند که باعث آرامش، آبادانی و حفظ امنیت شود نه برعکس با نمک پاشیدن بر زخم، عامل هرج و مرج و دردمندی شوند یا عده ای با سو استفاده از وضعیت پیش آمده به دنبال برجسته کردن خود باشند.

همان خیانت و رذالتی که ۴۰ سال است رجوی خائن دائم تکرار می کند تا با ریختن خون جوانان، ایجاد اغتشاش و خشونت برای خود موقعیت اپوزیسیون در کشورهای دشمن دست و پا کند، حمایتی ننگین به دست آورد و جیب های گشاد خود را را از دلار های خونین بیشتر پر کند و کلاهی از این نمد خیانت بر سر بگذارند.

به مانند همیشه روسیاهی و سرافکندگی برای دشمنان باقی خواهد ماند و سربلندی و شکوه از آن ملت ایران خواهد بود.

یادداشت از: مرتضی حیدرزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30782

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی