• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

نامه سرگشاده عبدالکریم ابراهیمی به بوجار نیشانی رییس جمهور آلبانی

  • کد خبر : 3055
  • 28 ژوئن 2015 - 9:34

نامه سرگشاده عبدالکریم ابراهیمی

به بوجار نیشانی رییس جمهور آلبانی

thumb

عالیجناب بوجار نیشانى رئیس جمهور آلبانى

با احترام!

اینجانب عبدالکریم ابراهیمى که به مدت ربع قرن در تشکیلات مخوف سازمان فرقه گراى مجاهدین خلق بوده ام و مدت دو سال است که از کمپ لیبرتى بیرون آمده و اکنون در کشور آلمان زندگى میکنم، ضمن تقدیر و تشکر بسیار از عالیجناب و دولت مردان شما، بسیار خوشحال هستم که کشور شما میزبان تعدادى از دوستان قدیمى من است که همچنان در بند اسارت تشکیلاتى – ایدئولوژیکى سازمان فرقه گراى رجوى قرار دارند و الان از آزادى برخوردار نیستند و حق زندگى و تشکیل خانواده را ندارند و همچنان اسیر در سیطره تشکیلاتى سران فرقه قرار داشته و فاقد حق انتخاب آزادانه هستند.

بنابراین، رفت و آمدهاى مسئولین و سرکردگان مجاهدین از فرانسه به آلبانى که با بعضى از مقامات رسمى دولت شما دیدار داشته اند، براى هر چه بیشتر در بند کشیدن افراد صورت گرفته است لذا براى فریب افکار دولت مردان شما، مریم رجوى به مسئولین انتقال یافتگان به آلبانى دستور داده است که بطور موقت خط قرمزهایى که در درون تشکیلات وجود داشته است و نفرات را با آنها اسیر و در بند کشیده و آزادى را از آنها سلب نموده اند، بطور موقت کم رنگ شود تا راه فریب و زمینه بعدى فریبکارى و حمایت دولتمردان شما را هموار کنند.

یادآورى میکنم، سران سازمان که الحق گرگ در لباس گوسفندى بیش نیستند، با توصیه و فرمان مریم رجوى، با فریب و ریاکارى بى نظیر ابتدا در ملاقات ها با ژست آزادی خواه و دمکرات ظاهر شده و چنین وانمود می کنند که تشکیلات و اعضایشان با اختیار و آگاهى خود انتخاب می کنند و الان هم انتخاب با خودشان است. در صورتى که این یک حقه و فریب بیش نیست و هرگز در این تشکیلات انتخاب با افراد نبوده است و از این پس هم نخواهد بود زیرا که در صورت برداشته شدن چتر ایدئولوژیکى و شستشوى مغزى افراد جز سران جنایتکار سازمان که مسئول کشتار مردم ایران و عراق بوده اند، کسى در تشکیلات نخواهد ماند. بنابراین مریم رجوى تلاش میکند که زیر سایه و رضایت دولت مردان شما یک پادگان همانند اشرف درآلبانى، بر پا کند تا تهدید از هم پاشى تشکیلات را سد نماید چرا که افراد وقتى در معرض اجتماع بیرون از تشکیلات قرار گیرند، مطلقاً دیگر انتخاب تشکیلات را نخواهند داشت و دنبال زندگى عادى خود خواهند رفت. همان گونه که بسیارى از دوستان جدا شده من الان در اروپا زندگى آزادانه و به دور از سیطره و فشار تشکیلاتى دارند.

لذا از شما بعنوان رئیس دولت آلبانى، تقاضا دارم که زمینه هر گونه ایده مریم رجوى در بند کشیدن افراد را ببندید و اجازه ندهید که رجوى بین دولت مردان کشورتان اختلاف انداخته و آینده کشورتان را در معرض تهدید تروریست و تروریست پرورى قرار دهد.

با احترام مجدد،

عبدالکریم ابراهیمى

آلمان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3055

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم