• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مسعود فرشچی، عامل گرفتن مصاحبه‌های اجباری از اعضا به درک واصل شد

  • کد خبر : 30422
  • 08 جولای 2021 - 10:07

مسعود فرشچی از مجریان تلویزیونی فرقه رجوی و عامل گرفتن مصاحبه‌های اجباری از اعضا به درک واصل شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، مسعود فرشچی از مجریان تلویزیونی فرقه رجوی سه‌شنبه شب ۱۵ تیر در آلبانی به درک واصل شد.

فرقه ادعا کرده است که او در اثر بیماری حاد خونی در بیمارستانی در آلبانی از دنیا رفته است.

فرشچی از عوامل گرفتن مصاحبه‌های اجباری با برخی اعضای سازمان بود تا خانواده‌هایشان بعد از دیدن مصاحبه ها از آنها قطع امید کنند.

فرشچی زیر نظر جوادخراسان و در کنار مرتضی رفیعی و بهروز برخی اعضا را تحت فشارهای سنگین روحی قرار می‌دادند تا متن‌های از قبل تهیه شده را به عنوان مصاحبه در برابر دوربین شبکه منافقین بازگو کنند.

یکی از اعضای جدا شده در آلبانی که خودش سوژه سرکردگان رجوی بوده دراین رابطه چنین می گوید:

سرکردگان فرقه که عمدتا مسئولین امنیتی بودند از همان لحظه ای که از طریق بلندگوهای درب اصلی قرارگاه متوجه حضور خانواده ام شده بودند من را که مشغول کارجمعی درخیابان های اطراف مقربودم صدا زدند. لحظه ای بعد فرشته یگانه از مسئولین ارشد به همراه جواد خراسان برای من جلسه ای تشکیل دادند و ضمن بدگویی در مورد خانواده ام و اینکه آنها برای انجام کارهای جاسوسی وانتقال اعضا به زندان های ایران آمده اند از من خواستند که در یک مصاحبه تلویزیونی برضد خانواده‌ام شرکت کرده و به اصطلاح افشاگری نمایم. من هم به ناچار برای اینکه از زیر فشارهای طاقت فرسای انتقادات آنها خلاص شوم پذیرفتم و خودم را اینگونه قانع کردم که با انجام این مصاحبه خانواده ام از من آزرده خاطرشده و دیگر به عراق نخواهند آمد و بدین ترتیب از فشارهای روحی و روانی خلاص می شوم. در جریان مصاحبه جواد خراسان نقش کارگردان و صحنه گردان اصلی را داشت و عناصر دیگری همچون مسعود فرشچی، مرتضی رفیعی و بهروز که از مسئولین با سابقه ستاد تبلیغات و گویندگان ثابت تلویزیون رجوی بودند او را در انجام این خیمه شب بازی یاری می دادند.

و برای اینکه به کلی آنها را از خودت قطع کنی باید منکر هرگونه رابطه احساسی و عاطفی خانوادگی با آنها شوی. من حدود دو ساعت مستمرا تحت فشارهای روحی روانی جواد خراسان و دیگر نفراتش بودم تا دقیقا آنچه آنها می خواهند را در مصاحبه بیان کنم. روز مصاحبه چندین بار مصاحبه را با این بهانه که مطلب را دقیق بیان نکردم کات و مجدد شروع کردند. تمام امید من بعد از پخش مصاحبه از تلویزیون فرقه این بود که دیگر خانواده از توهین های من ناراحت و قطع تماس کنند تا من از دست بازجویی و مصاحبه ها و نوشتن گزارش راحت شوم ولی درکمال تعجب می دیدم که انگیزه خانواده ها بعد از انجام هرشوی مسخره تلویزیونی بیشتر می‌شود و این خشم وکین سرکردگان فرقه را نسبت به خانواده ها بیشتر می کرد. بعد از جدایی من در آلبانی و فهم و درک واقعیت های فرقه کینه من نسبت به این عملکرد ضد اخلاقی سران فرقه صد چندان شد و تصمیم گرفتم برای روشن شدن واقعیت ها و حقایق پشت پرده این خیمه شب بازی آنها را افشا نمایم.

فرقه رجوی در یک اقدام مشمئزکننده در نظر دارد که اعضا را در مقابل خانواده ها قرار دهد ولی زهی به بی شرمی و خیال باطل که با جدایی و رهایی هریک عضو حقایق بیشتری از مسائل پشت پرده این خیمه شب بازی تلویزیونی برملا می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30422

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی