• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

کله پوک های حامی مریم قجر

  • کد خبر : 3035
  • 24 ژوئن 2015 - 11:02

کله پوک های حامی مریم قجر 11220087_688549934605160_7750518556856922651_n

رئیس جمهور خودخوانده به پای تروریستها افتاد
چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

نکته کلیدی در این لیست ۲۰ نفره این است که همه این افراد از حقوق بگیران ثابت گروهک تروریستی منافقین هستند.

پس لرزه‌های حضور مفتضحانه مریم قجر سرکرده گروهک تروریستی منافقین در نشست کمیته فرعی تروریسم کنگره آمریکا هنوز هم ادامه دارد.

بعد از این افتضاح سیاسی تمام عیار که با تحریم و اعتراض برخی از سناتورها و رسانه‌های خبری همراه بود، گروهک تمام توان خود را بسیج کرد که نشان دهد حضور مریم قجر در این نشست یک افتضاح نبوده و بسیاری از سناتورها از آن استقبال کرده‌اند. منافقین یک سری از حامیان و حقوق بگیران خود را ردیف نمودند که با صدور بیانیه‌ای مشترک نشان دهند حضور مریم در این جلسه بیهوده نبوده است. امضا کنندگان این بیانیه عبارتند از:

رودی جولیانی، هوارد دین، ادوارد رندل، تام ریج،جان بولتون، مایکل موکیزی، لیندا چاوز، فرانسیس تاونزند، لوئیس فری، ژنرال جیمز کانوی، ژنرال دیوید دپتولا، رابرت جوزف، ژنرال چاک والد، میچل ریس، جان سانو، یوجین سولیوان، ژنرال دیوید فیلیپس، سرهنگ وسلی مارتین، سناتور رابرت توریسلی و پاتریک کندی

اما نکته کلیدی در این لیست ۲۰ نفره این است که همه این افراد از حقوق بگیران ثابت گروهک تروریستی منافقین هستند و همواره اسامی آنها در نمایشهای خیمه شب بازی منافقین تکرار می‌شود. کافیست به پنج نفر اول لیست که از سخنرانی داعش‌شناسی قجر در کنگره حمایت کرده‌اند، دقت شود! همگی در تملق و چاپلوسی از منافقین در حال رقابت با یکدیگر هستند و اسامی آنها بارها از سوی رسانه‌های آمریکایی به عنوان دریافت کنندگان رشوه‌های کلان نام برده شده است.
سئوال اینجاست که اگر این قجر تروریست واقعا از این نمایش در کنگره آمریکا راضیست، چرا حقوق بگیران خود را ردیف کرده و آنها را مجبور نموده است که با صدور بیانیه از این افتضاح حمایت کنند؟ و سئوال مهمتر این که اگر این اقدام سرکرده منافقین درست بوده چرا از کنگره آمریکا (شامل ۴۳۵ نماینده مجلس نمایندگان و ۱۰۰ سناتور مجلس سنا) تنها ۲۰ نفر که اکثرشان نیز سناتور نیستند، از مریم قجر حمایت کرده‌اند؟ آیا این در و دیوار زنده‌ها نشانه این نیست که مریم قجر خود نیز فهیمده که مفتضح شده و سعی در جبران آن دارد؟!؟

برگرفته از صفحه فیسبوک پایانی بر پایان 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3035

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم