• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نمایشی از دمکراسی به سبک چماقداران رجوی

  • کد خبر : 30208
  • 20 ژوئن 2021 - 12:53

روز جمعه در جریان انتخابات ریاست جمهوری ایران، برخی اتفاقات در کشورهای به اصطلاح مهد دمکراسی رخ داد  که مایه ننگ بیشتر برای فرقه رجوی و تمام چماقدارانش بود.

آن طور که خودشان مدعی هستند بسیار به دمکراسی معتقد بوده و حاضرند برای آن جان بدهند اما همین افراد تاب و تحمل یک رای گیری را نداشته و ندارند زیرا تمام حرفهایشان در خصوص آزادی خواهی از اساس دروغ است.

شما نگاه کنید این حامیان دمکراسی با ایرانیانی که در برخی شهرهای اروپایی قصد رای دادن داشتند چگونه برخورد کردند؛ حمله به رای دهندگان در کشورهای اروپایی، به قول معروف در مهد دمکراسی از مصادیق دمکراسی خواهی رجوی می باشد!

همه دیدند که چگونه این وحوش به ایرانیانی که قصد رای دادن داشتند حمله کرده و آنها را زیر مشت و لگد گرفتند. حالا چرا اینگونه می شود؟ پاسخ این سوال بسیار راحت است، عناصر فرقه رجوی این افراد را که در اروپا زندگی می کنند تامین مالی کرده و با وعده های خود آنها را ساپورت می کنند. مثلا به آنان می گویند به این رای گیری حمله کنید، اگر پلیس وارد شد و دستگیر شدید نگران وکیل و هزینه های آن نباشید. یا اگر چند روزی که در زندان بودید هزینه های خانواده های شما را با چند برابر تامین می کنیم و یا برای همین کارتان پاداش اساسی دریافت خواهید کرد.

جهت اطلاع خوانندگان محترم، هر پناهنده ای در اروپا حواسش بسیار جمع است که دست از پا خطا نکند زیرا پناهندگیش زیر سوال رفته و ممکن است لغو گردد. بنابراین وقتی چند نفر به اسم ایرانی وارد صحنه شده و تلاش بر وحشی گری و ارعاب می کنند با برنامه ریزی و سازماندهی وارد صحنه شده اند. این افراد توسط برخی از نماینده های فرقه رجوی در همان کشورها هدایت می شوند و مطلقا کار خود به خودی انجام نمی دهند. مثلا در انگلستان زنی به نام دولت نوروزی، هدایت عملیات حمله به رای دهندگان در انگلستان را بر عهده دارد. سر شبکه این مهاجمین در اساس از اعضای رده بالای فرقه رجوی هستند.

این، شیوه ای از دمکراسی است که رجوی مستمر از آن دم می زند. در واقع باید گفت که دمکراسی در فرقه رجوی یک سُسی است که می شود با استفاده از آن دست به هر کثافت کاری زد و حتی جان انسان ها را گرفت.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30208

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی