• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

پرویز خزایی سرخوش شد و سیمای رجوی را ترسیم کرد

  • کد خبر : 29997
  • 25 می 2021 - 11:20

تمام افرادی که پرویز خزایی، مزدور رجوی را می شناسند به این موضوع کاملا واقف هستند که هر بار وی به صحنه می آید یا سرخوش شده و یا نیاز به شارژ مجدد دارد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، وی با توجه به سابقه ای که دارد معرف عام و خاص است ولی من قصدم افشای هر چه بیشتر خزایی نیست زیرا بیش از اندازه اگر به او پرداخته شود دچار سوء تفاهم می شود. هدف بنده در این مطلب پرداختن به مطلبی است که خزایی در سایت رسمی منافقین ( مجاهدین خلق ایران) منتشر کرده است. در بخشی از مطلبی که او نوشته به برخی تعاریف پرداخته که شباهت عجیبی به کاراکتر شخص مسعود رجوی دارد. باور کنید که من در کلمه به کلمه این مطلب خزایی احساس می کردم که تمام در حال پرداختن به شخصیت مسعود رجوی است. لطفا به قسمتی از مطلبی که وی نوشته است توجه کنید:

« شارلاتان به کسی در فرانسه می گفتند که دارویی قلابی را با سر و صدا و با رفتن روی نیمکتی در بازارهای پر رفت و آمد، با چاخان و حرافی و گاهی آواز و گاهی حرکات تشنجی برای جلب مشتری، تبلیغ می کرد. او می خواست به هر ترتیبی که شده این معجون را به جای دارو، به عنوان علاج و یا راه حل به مردم قالب کند. اصل این لغت در زبان اسپانیولی به معنی بلوف زن حراف هم است و در ایتالیایی هم به آن«سیارلاره» می گویند. این صفت و نام، امروز به کسانی ابلاغ می شود که دروغ، ریا کاری، جعل، ادعای بی‌اساس، جیغ و داد، تهمت، خود بزرگ بینی و خود شیفتگی نارسیسیم، عصبیت و بی‌تعادلی، حسادت عمیق و پرخاشگری، با اخلاق و رفتار آنها سرشته شده است. یکی از معروفترین آنها «تابرین» در فرانسه بود که مولیر نمایشنامه نویس تاریخ هنر در «کمدی دل آرته» از او یاد می کردند. برای چنین شخصی لغاتی بسیار زیاد در زبان های غربی با ترجمه به همه زبان های دنیا و جود دارد.

 حالا ببینیم این اوصاف به این یارو مزدور شارلاتان وطنی در چه زمینه هایی تطبیق می کند:

۱. او آدمی است به غایت دروغگو

۲. به غایت بلوف زن و پرمدعا و پرحرف و متکلم وحده

۳. به غایت خود محور و خود پسند

۴. به غایت عصبی و نا متعادل در بحث و تحلیل

۵. به غایت فاقد اتکا بنفس، شکننده و خورد شده در اولین مصاف جدی

۶. به غایت متقلب و جاعل در سند و اطلاعات علمی و پزشکی و غیره

۷. به غایت خود فروش و بی پرنسیپ در برابر هر پاداشی چه مالی و چه تعریف و تمجید»

خب، فکر کنم تا اینجا با من هم نظر باشید که خزایی دقیقا شخصیت مسعود رجوی را به تصویر کشیده است. من وقتی مطلب را می خواندم احساس می کردم رجوی جلوی چشمانم ظاهر می شد. واقعا از لحاظ سیاسی بهتر از این نمی شد شخصیت مسعود رجوی و رئیس جمهور مادام العمر وی یعنی مریم رجوی را به تصویر کشید.

به نظرم اگر کسی هم تا الان نتوانسته بود که تصویر منسجمی از مسعود و مریم رجوی داشته باشد با خواندن این مطلب بهتر می تواند به ماهیت رجوی پی ببرد.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29997