• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نخست وزیر آلبانی از صدور کارت شهروندی برای جداشده‌های فرقه رجوی خبر داد / ناقوس نابودی فرقه رجوی در آلبانی نواخته شد

  • کد خبر : 29835
  • 09 می 2021 - 10:29

نخست وزیر آلبانی در یک گفت و گوی تلویزیونی گفت: تا دو ماه دیگر برای تمام اتباع خارجی ساکن در این کشور، کارت شهروندی رسمی صادر خواهد شد تا از مزایای آن بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، ادی راما، ظهر امروز در یک گفت و گوی خبری که از کانال دولتی آلبانی منتشر شد، اظهار داشت: از این پس اتباع خارجی خواهند توانست مانند سایر شهروندان این کشور، فعالیت های رسمی و تجاری انجام دهند.

با اقدام جدید دولت آلبانی، جداشده های فرقه رجوی در این کشور مثل یک شهروند آلبانیایی از حقوق و مزایای قانونی برخوردار خواهند شد.

تا قبل از این، در قوانین کشور آلبانی ضوابط مشخصی در مورد اقامت یا کار اتباع خارجی وجود نداشت لذا به همین جهت جداشده های فرقه رجوی با مشکلات عدیده ای مواجه می شدند. در پاره ای از موارد هم که کارفرمایان اتباع خارجی را به صورت مخفیانه به کار می گرفتند همواره به دلیل عدم وجود همین قوانین، حقوق و مزایای ناچیزی به افراد پرداخت می گردید.

اقدام دولت آلبانی به یقین یک پیروزی بزرگ برای جداشده های فرقه رجوی محسوب می شود و این نوید را به سایر اعضای دربند فرقه می دهد که پس از اعلام جدایی، دیگر مشکلی از بابت موارد قانونی، اقامت و کار نخواهند داشت.

این تصمیم ارزشمند در شرایطی انجام گرفته که فرقه تروریستی رجوی با انواع آزار و اذیتِ جداشده ها و تعطیل نمودن کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان آلبانی طی سال های گذشته سعی در بی هویت نگه داشتن افراد جداشده داشت.

پس لرزه های این خبر از هم اکنون فرقه رجوی را به تکاپو انداخته و ناقوس نابودی این فرقه جنایتکار را نواخته است زیرا رجوی دقیقا با همین اهرم، افراد تحت اسارتش را تهدید می کرد که اگر بیرون از تشکیلات بروند از حقوق و مزایای قانونی برخوردار نخواهند بود.

سران فرقه پلید رجوی مدام به اعضای معترض و در شرف جدایی گوش زد می کردند که دولت آلبانی هیچ حمایتی از اتباع خارجی انجام نمی دهد و شما در صورت جدایی در بهترین حالت به گدایی خواهید افتاد و چند روز بعد جسدتان را از خیابان ها جمع خواهند کرد.

پایگاه خبری-تحلیلی فراق امیدوار است با تغییر ساختار در خصوص وضعیت اتباع خارجی در کشور آلبانی، راه نجات اعضای اسیر از دست این جنایتکاران هموار گشته و خبرهای خوبی از خروج افراد داخل فرقه به خانواده های چشم انتظار گزارش نماید.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29835

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی