• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

مهاجران پوشکی، ایستاده بر سکوی جهانی وطن فروشی / صدای کلنگ گورشان به گوش می‌رسد

  • کد خبر : 29664
  • 28 آوریل 2021 - 10:38

فرقه تروریستی رجوی (مجاهدین خلق ایران) که به واسطه تاریخ پرفراز و نشیب خیانت ها و وطن فروشی هایشان در ادبیات مردم ایران با نام منافقین شناخته می شوند از همان روزهای نخست انقلاب، نقاب از چهره برداشتند و سیمای واقعی خود را به روی کشور و ملت خود به نمایش گذاشتند.

سیمایی که در آغاز آراسته به جهالت، خشونت و خونریزی بود در گذر سال ها به آدم ربایی و وطن فروشی رسید تا جایی که امروز این گروه با افتخار! در سکوی وطن فروشی و خیانت و خباثت علیه ملت و مردم خود ایستاده است.

جماعتی که خون بیش از ۱۷ هزار هموطن خود را بر زمین ریخت تا به قیمت رسیدن به قدرت سیاسی، درجه سبعیت و دوندگی خود را به اثبات رساند امروز به واسطه حراج سالها دستاورد هموطنانش نه تنها اندک شرم و حیایی به دل ندارد بلکه افتخاری بر سالها وطن فروشی خود می داند که می تواند برای اندک لحظاتی خنده بر لبان دشمنان ملت ایران بنشاند.

آنان اگر چه در ازای خوش خدمتی برای صدام چند صد متر از بیابان های داغ و لم یزرع عراق را برای اسکان خود به دست آورده بودند اما فریاد خانواده های دل سوخته که فرزندانشان با حیله و نیرنگ به اسارتشان در آمده بودند آن بیابان به غنیمت شمرده را هم از آنان ستاند تا با ذلت و خواری روانه کشورهای دیگر شوند.

اکنون مشتی مهاجر سالخورده، پوشکی و پیر و فرتوت که صدای کلنگ گورشان به گوش می رسد از همه جا رانده، سربار کشورهای دیگری شده اند که جز جاسوسی و وطن فروشی، چیز دیگری در خورجین بابت اسکانشان ندارند.

آری اگر چه اندک جماعت زوار در رفته منافقین، دیر یا زود بر اثر کهولت سن به کلی از صفحه روزگار محو می شوند اما تاریخ ایران هیچ گاه خیانت های آنان را از یاد نمی برد خونریزی ها، قتل ها، آدم ربایی ها، بمب گذاری ها، افشای اسرار نظامی ملت ایران در جنگ با عراق، لو دادن فهالیت های هسته ای ملت ایران به کشور های متخاصم، زجر خانواده های اعضای دربند کشیده در فرقه، لو دادن دانشمندان هسته ای کشور با هدف فراهم نمودن ترور آنان، وطن فروشی و صد ها و هزاران حقه و نیرنگ علیه ملت ایران بزرگترین افتخار مدافعان خلق ایران است که برای همیشه در تاریخ پر تلاطم مبارزات ایران علیه نفاق و دو رویی ثبت خواهد شد.

یادادشت از: نادر محمدی – کردستان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29664